! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Buluşmaları geri getiren, bol güneşli, gecelerine o hep bilindik ay düşen, aklın en gereksiz-en gerekli hâli; hangi mevsimdeyiz sorusuna yanıt arar gibi, mayısın gülüne eğilip içine alma isteği… ve tek bir gülün içe sığmayan hâli. eksikliğine anlatamadığım ne varsa ekler misali... (daha fazla eksilmesin diye, fazlalıkları çıkarmak gibi…)

Yüzümden yüzüne sıratlar geçer,
korkuyorum...
Yarı yolda düşmekten değil,,,
kalmaktan korkuyorum
gözlerinin ucunda...

....ve hiç ummadığım bir an’da kendimle karşılaşırım.
Öldüresiye aradığım, o benden habersiz ben, şimdi tam karşımda.
Hiç acımadan,
indirdim göz kapaklarımı...
Nerde benim,
“ölürüm” diyen sevgilim?

Ele gitmenin tadına varmalar ne vakit biter, bitmeyen olmanın tadını özler hep giden. Unutmaya meyletmiş, bakışmalara plâtonik görmeler heves eden ve her görüşünde içine gömülmeyi siktir eden ve muhtemelen başka çaresi olmadığı için gecelere kendini gizleyen, umulmadık yalnızlıklar biriktiren, karşılaştığındaysa buyur eden! elini uzatsa, tutulmama ihtimali için olmasa da tırnağının arasındaki kirden utanan ve muhtemelen iyi niyetli ve hatta temiz kalpli susmalar yanıtlıyorum.
Yankısı oluyor, alabildiğine içimde dağılıyor...
bir vakit toplanıyor lâkin bir türlü birleşemiyor.



Ama bir yemin olmalı, küçücük

Koskocaman unutmalarla bozulmalı

Bir yemin olmalı; sen olmasan da

hep senin üstüne olmalı


Ö.S.D.
05 Temmuz 2005

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......