! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
26 May 2008

Ö.S.D. / Çünküsü

Peşinden gitmek, bir şeyi değiştirmiyor. Evet bir şeyi değiştirmesi gerekiyormuş gibi yani illâ bir şeyler değişmeli, hiç bir şey yokken zamanın başlaması gibi...

Şarkıların nasihat tanımaz sürekliliği, peşinden sürüklemesi ve her şeyi bilmişken tek bir şeyle kalması insanın,,, kendisiyle

Gecenin uykuya en çok yakışan vakitlerinden birindeyim. Uyuyan insanları düşünüyorum, bir rüya süresi kadar... melodik çağrışımla güneş tutulmasını, içimdeki acılarla dengelemeye çalışıyorum. Ve anladıklarımı anlamadıklarımla baş başa bırakıyorum! Arta kalan tek şey, ben’in hissettikleri. Gerisi koskoca bir boşluk, tıpkı bir yetmeyiş teorisi.

Öyle çok acı çektim ki, şimdi ne söylesem bir fazla bir eksik. Denilseydi ki, avuçlarınla tut bağrını ve iki yana doğru çek. Ancak o zaman tam anlamıyla gösterebilirsin içindeki acının hepsini ne bir fazla ne bir eksik. Tastamam, ne varsa hepsini. Bu da yetmezdi biliyor musun? Çünkü, çünküsü yok da ondan...


Ö.S.D.
22 Temmuz 2005

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......