! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Funda Arar sesin farkında birisi ve kullanmasını bilen; ömrü nice olsun. Her albümün de mutlaka birkaç parçası albümü taşıyan parçalardan oluyor ama bu albümünde tüm parçalar albüme eşit ağırlıkta dağıtılmış diye düşünüyorum. Türk san'at mûsikîsi kurallı ve kalıplı bir form içerir çok az sanatçı bu kalıpların dışında özgün yorum katrak icra edebilmiştir. Funda Ararda bunlardan birisi. Sesine Sağlık diyorum ve de albümü hemen edinin diyorum.

Sitesi: fundaarar.com.tr
Albümü Edinin: tulumba

Diğer Tavsiye Albümler
( Yerli - Ecnebi )

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......