! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Artvin İli Yusufeli İlçesi Boyalı Köyünde doğdum. Fakat 1967’den beri Bursa’da
yaşıyorum. Eczacıyım ve fotoğraf benim en güzel hobim. Yakın çekim çiçek ve
manzara fotoğrafları çekmeyi seviyorum. BUFSAD üyesiyim. FotoKritik sayfasından alındı.

Ben buna vurgu diyorum(vuruyor, sarsıyor ve nokta etkisi yapıyor bende). Kadrajdaki tüm öğeler bir nokta/alan için çalışıyor. Fotoğraftaki koyu leke de kendini öne çıkartmak için ışıktan büyük yardım alıyor. Zaten yaprağın öne çıkması birden bire, olmamış belli. Yaprağa serilen ışık, günlerce çalışıp, çabalayıp yaprağa dokunmayı başarmış, aferin ışığa.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......