! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
26 Tem 2008

Next (Sonraki) / 2007

Next (Sonraki) / 2007
Hollywood filmleri normalde pek sevmem çünkü içinde doğal ya da kültürel pek bir şey olmaz. Yapmacık öğeler hayli fazladır ve insanın film dünyasın dışındaki dünyasına
pek bir şey katmaz. Zaman geçirmek için sinemaya gidilip izlenilen filmlerdir genelde bu tür filmler. Bir tek hoşuma giden yanları temayı abartmalarıdır. Bu abartı bazen fiyaskoyla da sonuçlanır ve sadece izlenilip geçilir ama bu filmde durum pek de geçilecek gibi değil. Abartı müthiş bir şekilde ön plânda ama rahatsız etmiyor ve hatta içinizden daha ne kadar zorlayabilirler diye düşünüyorsunuz. Abartıyı makul ölçüde değil de inandırıcı(kendisine kaptıran) bir biçimde yaptığınız sürece hiçbir problem olmaz. Ben filmde aşk temasını ön plânda görüyorum ve bunun bilim kurguyla oldukça iyi bağlandığını söyleyebilirim.

Evet, aşk ön plânda; âşuk ile maşuk da.
Aşk bir insana, insanlarca şey yaptırabilir ve bunu da gözü kapalı yaptırır(aşkın gözü kördür lâfı da buradan gelir kanaatimce).

Next (Sonraki) / 2007


"Sonsuzluk varsa ve bende de göz, hangimizin sınırı var göreceğiz ey öz" demek gibi başka bir öğe de var filmde. Tabiî diğer öğeleri çıkarıp(temayı da) içindeki küçük mesajları topladığınızda bu film bir muhteşem.

Sanırım filmi anlatım ama filmi anlatmadım.

Elbette filmde gerçek dışı öğeler bir hayli fazla; ama ben bunların nedenli çok olmalarıyla değil de, buları kabullendirip kabullendiremedikleriyle ilgilenirim. Next filmi işte bu noktada bana kendisini kabul ettirdi…

Hem zaten gerçek dediğimiz şey nedir ki, inandıklarımızdan başka. Ö.S.D.



Filmi Edinin: tulumba

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......