! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bir dizi eskiz safhasının sıralanması söz konusu. Amacım video yapmak değildi ama sıralı çalışmaların görüntü akışından yararlanmak istedim. bir de müzik ekleyince ortaya bu çıktı. Aslında bu video süreçle yakından ilişkili. Sürecin psikolojik katmanını açığa çıkarma konusunda hedefini bulmuş bir çalışma oldu. Tabiî konunun haritasına bakacak olursanız, genel bir tavrın dışında kalan bir noktadan sesleniyor ama elbette ortaya çıkardığımız ya da çıkarmaya çalıştığım ne olursa olsun, bunu süzgeçlerden geçirip oluşturmak gerekir. Ö.S.D.


Fazladan Ego (extra ego)
muzik: DISTURBED - THE GAME

4 Yorum:

Adsız dedi ki... 13 Aralık 2008 23:17  

belki odanın dağınık görüntüsü ve sizin atletik olmayan vücüdunuz görüntülerden çıkarılırsa iyi bi şey çıkabilir.

ömero dedi ki... 14 Aralık 2008 00:42  

Adsız merhaba,
yorumunuz için teşekkürler(:,
Keşke hitap edeceğim bir isim ekleseydiniz(:

Adsızım, zaten süreçteki tekrarları çıkardığınızda, ben de sizin dediklerinizi yapmış oluyorum. onların farkındayım, bu yüzden zamanla oda ve vücudum yok oluyor.(:(haklısın pek de atletik değilim:) Konu açıklamasında da belirtmiştim, bu video için çekilmedi bunlar. Asıl çalışma için uygun pozu yakalamak adına seri çekim yapmıştım, O çekimlere genel olarak bakınca böyle fazladan ego bişey yapiyim dedim(: Bu seri çekimlerden iki asıl çalışma çıkardım. Bakmak istersen 1. linkteki ilk çalışma(
İSİMSİZ - DİJİTAL BASKI - 90cm x 120cm - 2007
) 1. Link: http://omersaylikdavutoglu.blogspot.com/2008/05/sd-resim-almalar-dijital-dzenleme.html

ve 2.linkteki konunun tamamı, 2.link: http://omersaylikdavutoglu.blogspot.com/2008/06/sd-kavramsal-almalar-seri-paral-btnl.html

Parçalı Bütünlü serisi...
Onlar için de ayrıca yorumlarını beklerim...
Bu çalışma fazladan EGO (:

Yorumun için tekrar teşekkürler...
Haaa bi isim belirtmeyi unutma(:

Adsız dedi ki... 23 Ağustos 2013 04:51  

Merhaba ÖSD bu videona yıllar önce youtube'da nasıl olduysa denk gelmiş ve disturbedle bu şekilde tanışmıştım videoyu hazırlarken çok sıradışı bi o kadar da fantastik bir şey ortaya çıkartmışsın bi arkadaşıma videoyu izlettiğim de ne manyaklar var demişti bence de sen bi manyaksın ve dünyada kendim gibi manyakların olduğunu bilmek güzel :) dipnot: bu videonu youtube'da bulamıyorum tekrar yüklersen sevinirim :)

Ömero dedi ki... 24 Ağustos 2013 13:58  

Merhaba "Adsız"

Videoyu youtube'a yükleyemiyorum çünkü içindeki parçayı telif hakkı ihlali diye tanımlıyor...

Yıllar sonra da olsa tekrar karşılaşman ve sendeki yerini üşenmeyip yazman çok hoş, teşekkür ederim. Hayatımızda geriye dönüp baktığımızda yaptığımız manyaklıklar da olmasa geriye çok bir şey kalmıyor zaten... aklı başında manyaklar olmaya devam o halde (:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......