! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Arkadaki görüntüyü birkaç yerde kulandım. Bu da fazladan ego bölümüne sığacak bir düzenleme. Tamamen “kesip yapıştırma”(kolaj) diyemiyorum çünkü müdahalelerde hayli fazla. Yerde su birikintisinde kurbağa yumurtlarının oluşturduğu doku, kendi başına zaten bir tablo olma özelli taşıyordu. Bu görüntüye biraz fantezi katınca ortaya bu çıktı. Çalışmanın aslı, bu konu altına alınmıştır.


Yumurtadan Duvar / 2006
Ö.S.D.

2 Yorum:

Nursen Gorsen dedi ki... 28 Ağustos 2009 22:41  

Net kimleri barındırıyor ve gizliyor: 29 yaşında ressam, şair ve yazar bir genç yetenekle karşılaştım. İçten ve yalın üretimlerine, seçkilerine hayran oldum Ömero’nun.
Yüreğinize sağlık, daim olun.

Ömero dedi ki... 29 Ağustos 2009 00:48  

Ben de bu içten duygu ve düşüncelerinize, yüreğimle teşekkür ediyorum...
Beni onure ve ihya ettiniz, saygı ve sevgilerimle.
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......