! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Kaş yapmadan
göz çıkaramazsın.

*

Bazen yer gider
gök de gider
durup bakarsın
anlayamazsın
bir terslik var dersin
gökte seni anlamaz yerde
bu yüzden insan diyorlar bize
gökle yerde bir yerde

*

O kızın inci dişi
ağlatmaylan deniz eder
bulunca o denizi
kızı bile olur belki.

*

Uzun olanı seçmek ömrün
bir nefes alıp vermelik
yok sözler hepsi uzun
yok çünkü kısası suskunlugun

*

Alan yaratıyorsun kendine
sesleri, biçimleri forma ekliyorsun
üzüyorsun kendini
formu olmayan içinde

*

Yere baktığımda
seni yukarıda gördüğüm vakit
sana dönmişüm demektir

*

Aynasında buluyordu kendini
ayna ayna
söyle bana
ne söyleyim sana

*

Anlamanın yetmediği anların
ardı ardına sıralanmasıdır müzik.

*

Her şey ikiye bölünür
bu yüzden iki diye bir şey yoktur

*

Bir çekmeceyi açıp kapamak gibi bile değil

*

Onun başka bir şey dediği yok
ben anlamıyorum sadece

*

Defalarca aynı yerden geçtim,
aynı değildi



............................................
Bu bölümde benden kısa kısa söylemler duydunuz... Sözün, kemiği olmayan dile nasıl kemik eklediğini yine sözlerle açıklamaya çalıştım. Dil, dili anlatamaz, ama en azından kemik katabilir diye. Ö.S.D.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......