! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Va, vis et deviens "Go, See, and Become" (Bir Şans Daha) / 2005
Türkçeye yanlış çevirmişler sanırım. Filmden anladığım ve konuşmalarda da geçtiği kadarıyla ayrıca film adının İngilizce çevirisi de gösteriyor ki filmin adı, Git, Gör ve Ol.
Filmin başından sonuna değin içim çıktı. O bana ben ona baktım. Kalkıp gidecek gibi oldum.

Kaç tane ödül alıp almadığı hiç önemli değil. Önemli olan bir insan da kaç tane insanı anlatmış olması. Eğer bir film insanı anlatacaksa, buyurun size kıstas.

İki saatlik filmi haftalarca anlatabilirim ama bitiremeyeceğim için böyle beyhude bir uğraşa girmeyi lüzum görmüyorum. İnsanın harflerini yamuk yapmadan, giydirip, soymadan anlatan ender bir film. Ayrıca müzikleri de kulaktan kaçmıyor.

Hep hatırlayıp, unutmamanız dileğiyle... Ö.S.D.


Filmi Edinin: ideefixe

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......