! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Şimdi, hem de gizli…

Bakıyorum, görüyorum, oluyorum, olduğum şey: bakıyorum. Döngüsü ikilidir bu sonsuzluğun. Evet, sonsuzluk birin ikiye bölünmesidir. Zamana getirilen açıklama, açıktır. Kafa karıştıran şey ise mekân. Bu yazının zamanı şimdidir; mekânı ise okuyanın kendisi.

Söz, sessizlikten oluşur. Birimi sessizliktir. İşitilenin ikilemi açıktır. Sesi sesten ayıran şey duyandır. Duyduğunu ikiye böldüğünde sessizlik de pay alır. Olumlama, sessizlik yani zaman; yanılma ise sestir yani mekân.

Ah insanı bilen insan, hâlin nicedir. Bu gönül işi de değildir. Çünkü gönül bu safhada mekândır. Her şey mümkünken, olmaması sınavdır. İkilemin sınavı. Kutsalı açıklayan söz kirlenebilir. Pak olan sözcüğün birimidir. Şüphe bütün doğruları yanlış yapsa da onulmaz değildir. Aksi hâlde En el hak dışavurumu sözden ibarettir.

Ben olma sevgili.

ö.s.d.
09 Eylül 2008

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......