! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Müjdeler ver bana diyor, Gel kıyılarıma diyor, Gel bana, Konuşmasan da anlarım...
"Gel" demek bundan 600 yıl evvel denmiş(Mevlânâ Celâledddin-i Belhi "Rumi") olsa da, gidiyor insan hâlâ, insan olana. Çağıran ses değil, sesin nedenidir çünki. Öncel'in de bu "Gel" sesi aynı yerden gelir. Uzak gibi görünse de ses merkezi aynıdır. Bu neden insandır. Sevgilidir. Sevgili, gönül dilinden anlar ve oradan çağırana gider. Ne engeli vardır, ne de ayağı. Onun gittiği araç, olmayan kanatlardır. Öyle derinden değil, gönülden çağırmak, normal kulakların işitebileceği bir şey olmadığından işitmesi de bir o kadar zordur. Buradaki zorluk, elek görevi görür ve duyanı değil, susmayı konuşanı davet eder, "Elinden su içmeğe". Evet, "Kalp caysa da" sen gel, gel "vur kıyılarıma"...

Göç

Kalp caysa da vur kıyılarıma
Yağmur ol yağ bana
Gül solsa da dur kapılarıma
Müjdeler ver bana

Göğsünde avutsaydın
Uzanıp da öpseydin
Beni sevseydin sevseydin
Söylemesen de anlardım
Gel kıyılarıma kapılarıma
Gel bana

Gel odalarıma gir uykularıma
Tutulaydım ay yerine

Aşk her yerde göç her mevsim
Uzanamadım ellerine
Biraz çocuk kalsaydım
Elinden su içseydim
Beni sevseydin sevseydin
Konuşmasan da anlardım
Gel odalarıma uykularıma
Gel bana

Nazan Öncel


Kendi sesinden bestesini de dinlemeyi bir deneyin...

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......