! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bu bölümde bilindik ya da bilinmedik ince ince işlenmiş,
Söyleyenin nefesi gizlenmiş, anlamış ama yetmemiş imge bağlamları var.
Okuyup rahatsız olmanızı diliyorum.
----------------------


Bir şeyi temizlemeniz için
başka bir şeyi kirletmeniz gerekir.
Murphy Yasa Nu: 305

*

Yere düşen her şey, ulaşılması en zor köşeye yuvarlanır.
Hakan Sezer

*

Kanatıyorsunuz,
Galatasaraylı yapıyorsunuz onları da...
Ne kadar zor göstermek size
Yarınlarınızın kirli tırnaklarını...
Kaç kat inmek gerek
Yanınıza gelmek için
Gökler beni bekliyor,
ASPİRİN!...
İlhan İrem

*

ben her bahar pişman olurum
erken açar baharlarım
soğuk vurur goncalarıma
toprak olurum...
Yılmaz Erdoğan

*

Yazılmış her kelime
ölüme karşı bir zaferdir.
Michel Butor

*

Ne sen Leylâ’sin ne de ben Mecnun
Ne sen yorgun ne de ben yorgun
Kederli bir aksam içmişiz sarhoşuz hepsi bu
Ali Çınar

*

_ Ben ermişim ama bunu kimsenin bilmesini istemiyorum. Tamam mı?
_ Öyle kurban olduğum. Köylüler diyor ki, ermişler hiçbir zaman ermiş olduğunu bilmezmiş.
_ Öyleyse beni iyi dinle. Bundan sonra bu eve Ali ve anasından başka hiç kimseyi almayacaksın.
Bir de benimle ilgili köyün içinde hiçbir şey uydurup anlatmayacaksın.
_E soruyorlar, sorunca da....
_ Eğer tek kelime dersen çarparım. Öteki dünyada yerini cehennemlik yaparım.
_ Töbe, töbe bir daha hiç ağzımı açmam.
Yer Demir Gök Bakır



( Sözlerin sahiplerine dair linkleri genellikle vermeğe çalıştım. İsimlerine tıkladığınız da kişinin genel bilgilerinin olduğu bir sayfaya yönlendirileceksiniz...)

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......