! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
O Leylâ'lar ki bir Leylâ etmez / O Mecnun ki Laylâsın bilmez / Aşk ile iki cihan bir köprüden geçmez... Bu dizeleri alttaki şiir yazdırdı ve yazdırdığından da fazlasını görülmez yerlere fısıldadı. Evet, Kederli bir akşam ve üzerine de birazcık sarhoşluk eklenince, hele bir de başınızda o Leylâ dönüp dolanıp ele avuca sığmıyorsa, böyle şeyler yazmanız gayet normal, normal olmayan şey işe sıkıntının amaç edinilmesi... İşte bunun ne sonu nede çözümü vardır...

Hep Sonradan

Ne sen Leylâ’sin ne de ben Mecnun
Ne sen yorgun ne de ben yorgun
Kederli bir aksam içmişiz, sarhoşuz hepsi bu

Hep sonradan gelir aklim başıma hep sonradan, sonradan

Ne sen bulutsun ne de ben yağmur
Ne sen mağrur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir aksam susmuşuz, durgunuz hepsi bu

Hep sonradan gelir aklim başıma, hep sonradan, sonradan

Ali Çınar

Şairin diğer şiirlerine ve kendisi ile ilgili kaynakra geniş çaplı ulaşamadım.
Zamanla belki bulduklarımı eklerim...

Bağlantılar:
türküdostları
itü
sozluk.sourtimes.org

1 Yorum:

Adsız dedi ki... 11 Ocak 2017 14:40  

merhaba,
Bu şiirle ilgili önemli bir sorum var size.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......