! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Daha liseyi yeni bitirmişim. O zamanlar daha toyuz, şimdilerde olduğu gibi. Sevgi, sevda sözcükleriyle dâvalar acıp, dâvalar kapıyoruz. Bizim iki kolumuz vardı, şimdi ikisini de vermiş hâlde başımı dövecek el arıyorum...

Senin yanında olma pahasına
tek kolumu verir miyim acaba
diye düşündüm az önce...
Hayır vermezdim!
çünkü sen beni tek kolumla sevmezdin
inkâr etme, sevmezdin

Hakkı Uzmansel

E tabiî kolay iş değil kolundan caymak; ama bunu sevdiğini görme, yanında olma pahasına yapmağı göze almak ve sonrasında kapı dışı edilmek ve bunu bile bile yapmak daha bi hiç kolay değil. Şiirin bitişi pek samimi olmuş. İyi de olmuş. Bunca şeyden sonra ben bu denli samimiyken, kaçma ve inkâr etme. Gel sen de samimi ol diyen bir ses gizlemiş Uzmansel. 'Bilmek can yakar' işte. Hele bildiğini bir de söylememek daha bi...

Not:
Hakkı Uzmansel ile ilgili herhangi bir kaynağa ulaşamadım. Bu dizeleri de 8-9 yıl evvel okuduğum bir dergiden not almıştım. Sanırım o gün bu gündür Hakkı bey pek ortalarda görünmüyor. Gıyabında içselliğine sığınarak yayınlıyorum...

3 Yorum:

ezgi'nin günlüğü dedi ki... 10 Ekim 2008 21:37  

hakkı uzmansel
dalgıçtır...
KOnuştukları not tutulası bir insandır.
İlginç teorileri,yaklaşımları ve benzetmeleri mevcuttur. Akdenizlidir. Yazmaya başladığı romandaki kahramının adını oğluna vermiş bir şahıstır. Anarşisttir. 3 yazarlı bir ailenin en büyük yazarıdır.
Ezgi

ömero dedi ki... 10 Ekim 2008 22:48  

ezgi'nin günlüğü, yorumun ve Uzmansel hakkındaki bilgiler için teşekkür ederim. Dalgıç olduğuna dair bir yerde yazılar vardı sanki ama emin olamamıştım. Ayrıca diğer bilgileri de bizimle paylaştığın ve açıklık getirdiğin için de teşekkürler.

ezgi'nin günlüğü dedi ki... 1 Kasım 2008 13:42  

Rica ederim, memnun oldum... :)

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......