! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
ara bir yalnızlıktır bu
senin ve benim aramda
öyle ki biz fazlayız bu ara satırda
ki aramızda aramız
bizden fazla durmakta

şimdi hangisi çare mühim değil
ki çareli bir yalnızlık ağıtıdır bu
bizim ve tersimizin boşluğunda

Ö.S.D.
10 Temmuz 2007

2 Yorum:

sanem dedi ki... 27 Aralık 2008 02:26  

Hoşuma gidiyor bu şiir.
Ama niçin gittiğini bilemiyorum.
Anlıyor gibiyim
Ama ne anladığımı bilemiyorum
Anlamakla anlamamak arasında biryerdeyim
Ara bir yanlızlık mıyım [ne demekse]
Bilmekle bilmemek arasında mıyım
Bu şiiri seviyorum...sevgiler

ömero dedi ki... 28 Aralık 2008 22:29  

ara bir yalnızlıktır bu
hissi buradangelir
o bitmeyen iki insanın arası

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......