! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Albino Noi (Buzdan Hayaller) / 2003
İzlandalı yönetmen Dagur Kari'nin ilk filmi, Buzdan Hayaller kara mizah sevenlere hitap etse de genel bir içerik potansiyeli var. Temel duyumsamaların çoğunu bulacağınız filmde müzikler de yine yönetmenin kurduğu "Slowblow" grubunun çalışmalarıyla tınılanmış. Pek çok ülkede gösterilmiş ve ödüllerle dönmüştür. Çıktığı dönemde kaçırmadan izlediğim bir film olmuştu. Sahneler hâlâ aklımda. Buz gibi bir yerin ayrıca buzlarla kaplı olması, Buzdan Hayaller kurmak için birebirdir.
Filmdeki küplü sahne, bir anlamda filmin kurgusal temelini oluşturuyor.



Diğer Afişleri









Fragman



Filmi Edinin: ideefixe

2 Yorum:

Le Cocotte dedi ki... 11 Aralık 2008 17:49  

Bu yönetmenin Dark Horse filmini Gezici Festival'in İzmir'e de uğradığı zaman seyretmiştim sonrasında diğer filmlerini hep merak ettiğim bir yönetmen olarak kalmıştı öylece.Yazını görünce ise çok duygulandım.Zaten blogunda birbirinden güzel video'ları ve bilgileri paylaştığın için ben okuyucularından biri olarak ,yaralanacağım dönüp defalarca okuyacağım birbirinden nitelikleri işleri paylaştığın için çok ama çok teşekkür ederim.Emeğine sağlık.

ömero dedi ki... 11 Aralık 2008 19:49  

Ben de bu güzel yorumlarına sağlık diyorum,
Girişteki "site dolgusu" tanımının hakkını vermeğe çalışıyorum. İyi olanı tutmak, paylaşmak ve tarihini oluşturmak gerek,,,

Tekrar teşekkür ederim, ilgi ve alakan için...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......