! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
25 Kas 2008

Üznüm

Bugün biraz gariptim. Üznümün tam ortasında boşluklara bakıyordum ve boşluğun beni gördüğünü görüyordum. Arabanın içinde, yanından geçtiğimiz ağaçlara sürtüyordum sessizliğimi ve ağaçların ağladığını bir tek ben görüyordum.

sonra çıkardım kalemi kâğıdı bunları yazdım... ve adını üznüm koydum.(ki normalde ismi olmaz şiirlerimin)

Üznüm*

bilmediğim nedenlere kızmışım
içi deniz dışı damla yağmurlara
hâlbuki azıcık başım ağrısa
unuturdum kendimi
sesimi de
dağlarla ölçüsünü almazdım
uzakların, yara olanın

tutsaydın elimi burada
burada
ve burada

bir ses var
söylersem çürüyecek sanki, eriyecek
hiçbir zaman yetmeyecek
kendini açıklamaya
sesini sıraya koyacak
kimse görmeden
görünmez olacak

insanın yarası olmalı her a’n
acil kanamalar bulmak için

hadi hazırım gel diyecek
gelmeyecek

Ö.S.D.
Kasım 2008



*Üznüm: Tam anlamıyla Hüzün olamamış üzüntü.
(Üznüm ile ilgili ilk karşılaştığım kaynakta hayli ilgimi çektiği için açıklamasını almışım fakat kaynağını nasıl olmuşsa almamışım. Şimdi yana yakına bakınıyorum ama yok. Nerden, nasıl bulduğuma ilişkin bir kaynak belirtemiyorum. Kesinliğinden şüphem yok ama.)

8 Yorum:

sanem dedi ki... 27 Aralık 2008 00:44  

Bellidir adresleri acıların


Hüzünlerin ise belli değildir adresleri.


Bİlmediğin adreslerdededir mutlulukların.

Bilmediğin adresleri şiirin ışığı ile şiirine ulaşacığını umit ediyorum sevgiler...

sanem dedi ki... 27 Aralık 2008 00:52  

Bilmediğn adresleri şiirin ışığı ile şiirine ulaşarak bulacağını ümit ediyorum.

ömero dedi ki... 28 Aralık 2008 22:45  

sanem,
acı ile hüznün ayrımını çok iyi yapmışsınız..

İyilikler,

su dedi ki... 14 Şubat 2009 14:23  

Sözün büyüsü [yazının]bu olsa gerek.Acil kanamalar bulmak için insanının yarasınının olması. Acılar insanı olgunlaştırı ,pişirir.İnsanın insan olma sürecinde acılardan geçebilmeyi göze a labilmesi,acil kanamalar için yarasının olmsı, o yarayı kanatabilme gücünün olması .. .

ömero dedi ki... 16 Şubat 2009 08:17  

...ve böylesine derin bağlamları fark etmesi!
demek ki su'yun da acil kurumalar için,
güneşleri var...

Teşekkürler su,
(bu fark ediş, size itafendir:)
iyilikler...

su dedi ki... 16 Şubat 2009 18:15  

Teşekkürler Ömer,
bana ithafen yazılan bu teşşekür yazısını armağan olarak kabul ediyorum.

NEY dedi ki... 9 Mayıs 2009 07:40  

Acil kanamalar için yaralarımı arıyorum.
Yalnızlık acil kanamalar bulmak için yarası olmaktır.

Adsız dedi ki... 27 Temmuz 2009 15:49  

üznüm : tam anlamıyla "hüzün" olamamış üzüntü...

zaten tam olamamış hep yarım kalmış..
bu sebebten bir ömür kırmızıyla boyamış eskilerini..gök severmiş , sevdiğini...

gökyüzüyle yaren...gitmiş işte "hiç" ah etmeden..
tek..yarım kalmışlık can yakarmış..
gidilen yollara kan bulaştığını görmeden...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......