! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bir şeyler içeceğim... Rafa doğru baktım ve hangi bardağı alayım diye düşündüm. Yukarılarda, taa tepede bir bardak yığını gördüm. Biz eve taşınalı daha yerinden oynamayan bardaklar. Şöyle kaidesi uzunca bir bardağı aldım elime ve baktım, baktım, baktım... Bunlar misafir bardakları ve öyle her zaman kullanılmayan bardaklardı; ama hâl öyle bir hâle gelmiş ki artık hiç kullanılmıyorlar. Artık misafirler de bizim içtiğimiz bardaklardan içiyorlar. Bir tek adları kalmış, zarif kadehlerin. Neden kullanılmaz ve neden hep böyle kaldırılır ki... Tamam bizim kültürümüzde vardır böyle eksantrik tavırlar ama sürdürülmüyor ki eskisi gibi, misafir odası, misafir çarşafı(gerçi bu geçerliliğini hâlâ müdafaa etmekte), misafir terliği...vd. ama benim en çok şu kadehlere içim acıyor. Gariplerim kadeh olduklarını unutacaklar nerdeyse. Neyse ki ben arada böyle ömero'luk yapıyorum da evdeki eşyalar, eşya olduklarını hatırlıyor...( Bu arada eşya demişken küçük bir bilgi vereyim. "Şey" demek, "Eşya" demek... Felsefe kitapları, sözlükleri farklı argo peşindedir gerçi. Onlar şey'e katmadıkları "şey" bırakmazlar... Neyse mevzu değişmeden bu konuyu paylaşmış olayım. İleride sakin kafayla bir "ŞEY" konusu açarız.



Görseller internetten. ilki bir dokuma örneği(resim değil). Kimin bilmiyorum ama taklit edilen şekil:?

İkincisi ise Şemsiyeli Kadeh, kimin bilemiyorum. İmza çok küçük kalmış; ama göksel bir ütopik hissi veriyor bana...
(bu arada neden Kadehli Şemsiye demedim, hayret?:)

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......