! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bir odanın içinde çevrilen ve olayların o odada olduğu pek çok film vardır ama bu film bir başka. Çok kısa bir süre de sizi kendine kilitleyen Man From Earth(Dünyalı) enteresan bir bilim kurgu yolculuğu. Bir odada felsefeden dine, antropolojiden genel kültüre, psikolojiden esrarengize, konusunda yetkin profesörlerin toplandığını düşünün ve bunların odadaki bir kişi üzerine yoğunlaştığını. Kesinlikle sıkıcı sanmayın, dediğim gibi bir süre sonra ortamı unutuyor, ekrandan filme dâhil oluyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz. Sanki oradakilerden biriymişsiniz gibi ama gizli(: Konusuna dair pek bir şey diyemeyeceğim fakat her türlü konudan hoşlanmayanlara bile hitap edecek bir film.

Neden köşede bucakta kalmış anlayamadım. Kurgunun önde gideni ama yine de geç fark ettiğim bir film. Popüler olana yoğunluk böylesi iyi filmleri görmemize engel oluyor...

Gerçek olmadığını bile bile, "ya gerçekse" dedirten bu filmi kaçırmayın.
Ufkunuzu açacak konuşmalar bile yakalayabilirisiniz...


Fragman
Man From Earth (Dünyalı) - 2007


Filmin Künyesi:
imdb puanı :8.2/10
Tür :Bilim Kurgu / Dram
Yönetmen :Richard Schenkman
Senaryo : Jerome Bixby

Oyuncular :
David Lee Smith, John Billingsley, Tony Todd, Richard Riehle, Ellen Crawford, William Katt, Annika Peterson, Alexis Thorpe, Steven Littles, Robbie Bryan
Yapımcı : Richard Schenkman, Eric D. Wilkinson
Görüntü Yönetmeni : Afshin Shahidi
Müzik :Mark Hinton Stewart
Süre :1 saat, 27 dk.
Gösterim Tarihi :13 Kasım 2007
Üniversitede tarih profesörü olan John Oldman aniden işini bırakıp başka bir yere taşınma kararı aldıktan sonra iş arkadaşları bunun ardında yatan sebebi öğrenmek için evinde toplanırlar. Bu erken emeklilik için ortaya koyduğu sebep herkesi şok eder: arkadaşları bunun zerine olayın aslnı öğrenmek zere lâf retmeğe başlar. Taşınması gereklidir çünkü...



4 Yorum:

Gizem Bezdüz dedi ki... 24 Aralık 2008 01:29  

ben de beğenmiştim bu filmi, öle bi yaz akşamı izledik kardeşle: )) onu da pek sarmaz her konu ama.. ikimizde çok etkilenmiştik.

ömero dedi ki... 24 Aralık 2008 01:55  

Ben de demin konuyu açınca aklımda kalanları söyle bi geçirdim di, fragmanını eklerken bi kere daha izlemek istedi canım...(:

LiberterKedi dedi ki... 25 Şubat 2009 01:03  

Bu filmin altyazısını çokça bir zaman beklemiştim. Ama daha sonra çıkınca dikkatlice izledim, değdi:). Gerçekten etkileyici üstad. Bunun gibi beni etkileyen filmleri söylemek isterim size izniniz olursa:)

Öneri:Zeitgeist:The Movie, Zeitgeist:Addendum, The Corparation,Memoria Del Saqueo(ismi yanlış hatırlıyorsa özür dileri),Altered States,12 Angry Man, 12 Maymun, İstanbul Kanatlarıın Altında...bu filleri bilirsiniz büyük ihtimalle beni çok etkilemişlerdi. Dostlukla...

Ömero dedi ki... 8 Mart 2009 04:25  

LiberterKedi merhaba, senin de dediğin gibi o etki her filmde olmuyor, olanlar da işte böyle hafızalardan gitmiyor...

Saydığın filmlerin bir kısmını izledim. Benim de o listede unutamadığım filmler için de İstanbul Kanatlarımın Altında filmidir(özellikle de film müziği)
Yorumun ve ilgin için teşekkürler
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......