! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
31 Ara 2008

Ö.S.D. / 1200

önce nefreti çıkarmak lâzım
sinmeden tadı diline
değiştirmeden sözcükleri

her kelimeyi birine benzetip
iç sözlere katmak
önce nefesi tazelemek lâzım
iklimi sonbahara uzanan ağaçlara
masallar anlatmak
geldi geçti bahar
sıcak bir yalandır yaz
kışa sarılmak lâzım

Ö.S.D.
10 Kasım 2007

3 Yorum:

sanem dedi ki... 9 Ocak 2009 22:34  

Bu şiiri daha önceleri de okumuştum.Ama şu anki kadar etkilememiştim .Sinmeden tadı dilime ,nefreti çıkarıp temizledim nefesimi .Sarıldım kışlara.Bize hep kışlara sarılmak düştü . Gönlünüze sağlık iyiki varsınız.

ömero dedi ki... 11 Ocak 2009 23:29  

Sizin de yorumlarınıza sağlık sanem hanım...

sanem dedi ki... 15 Ocak 2009 23:55  

Farklı bir anımda yeniden okuyorum /1200/şiirini. Sözleri alıp içime katıyorum.İçimden çıkan sözleri affınızaı sığınarak yazıyorum.
Masallar anlattım ağaçlara
İklimlerinin sonbahara uzandığını sanarak.
Meğer geldigeçti baharlar
Yalancı yazlarmış
Masallar anlattığım ağaçlar.
hoşça kalın

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......