! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
31 Ara 2008

Ö.S.D. / 2239

toparlanmış çıkıyorduk kapıdan
dışarısı soğuktu kışlı soğuk
bir şarkı eşliğinde çıkmak
sesle biraz ısınmak için
başladım
sesim iyi değildi biliyordum
yine de bir şarkıyla ısınmak için

söylüyordum
şu garip hâlimden bile işveli nazlı
gönlüm hep seni arıyor neredesin sen
dayanamadın
sesimi vurup yüzüme
aman ömer ne olur söyleme bu sesle
gömülüp sessizliğe çıktık kapıdan
oysa sen sustuğunda bile
en güzel şarkıyı dinliyorum ben
ve susarken dinlediğim şarkıların
hiçbirini duymuyorsun sen

Ö.S.D.
27 Aralık 2007

3 Yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki... 31 Aralık 2008 15:01  

Yeni yılınız kutlu olsun güzel yürekli dostum...

ömero dedi ki... 31 Aralık 2008 18:40  

Seslendiğiniz yerden, sizin de...

sanem dedi ki... 31 Aralık 2008 19:53  

ısınmak için söylediğin şarkın
mutlak güzel olmalı
duyulmaması güzel olanın
hüzünlü
hele de susarken söylenen şarkıları
duyanın olmaması
mutlak duyanı olmalı
susarken söylenen şarkıların

iylik dolu yıllar...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......