! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Bu kadar sabah olduysa
bu kadar daha olacaktır.





Ben dönende onlar gitsinler
onlar pişman ben pişman
yeter yüz yüze gelsek





Ulan ala ala boş paketi aldık
onun da içinden tonla sigara çıktı.





Oturup masanın başına
olmasını bekliyorum
ya uyumaktır bunun sonu
ya da sonu yoktur bu uyumanın





Soruyorlar bazen
bir şiir nasıl yazılır diye;
ama merak etmiyorlar
insan nasıl ağlar diye.





Bir şair imgeden kaçtığında
başka birini kovalıyor demektir.





Sırrın ışığına çıkınca söz,
karanlığından kurtulabilir;
ama ışık her zaman göstermez de.





Bana bir ateş lâzım
ateşin içinde bir ışık
ışığın da içinde ateş lâzım.





Bir şeyin ortası olmaz,
olsa olsa kenarına en uzak yer olur.





O dediğin şey dışarıdadır.
Onu dışarıda bırakıp, içine katmadıkça
güzele eremezsin.


.....................
Sözler, Ömer Saylık Davutoğlu'na aittir.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......