! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Bence bir başlık resmi, başlık adı ve tanım kısmı o blogun nasıl bir şey olduğuna dair ipuçları verir. Bu anlamda hayli önemlidir bu kısımlar. !Anladım Ki Anlamak Yetmiyor blogu Nisan 2008'den beri zaman zaman değişen blog resimleri ile sizlerle oldu. ( Daha fazla fotoğraf için FotoBlog'a bakın... )

!Anladım Ki Anlamak Yetmiyor, kendini çürüten ve tekrar çürümesinde, yeniden oluşan bir devinimden gelir. Anka, Yin-Yang, Ateş ile Pervane*, Mum gibi içeriklerle aynı kaynaktan ve nedensellikten gelir. Yalnızca bize görünümü farklıdır.

!Anladım Ki Anlamak Yetmiyor, hem var hem de yok tur, En-el Hak diyenlerdendir.
Sitenin çağırdıklarına buradan bakabilirsiniz.

Blog başlık ve tanımı ile ilgili daha sonra geniş bir açıklama yapacağım. Şimdi ilk Nisan 2008'de blogu açarken kullandığım ve en çok hoşuma giden ilk resimle başlayalım...

Resim sayılmaz aslında ama ben bu hâline de resim demek istiyorum: kısa, yalın, eklentisiz ve olduğu gibi...

Nisan 2008

orijinali




------------------------
Mayıs 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(1).jpg]
Zemindeki resim bana ait (850cm x 185cm - 2006)





------------------------
Haziran 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(2).jpg]
ikinci düzenleme





------------------------
Haziran 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(3).jpg]
düzenleme





------------------------
Temmuz 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(4).jpg]
Fotoğraf: internettten





------------------------
Ağustos 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(5).jpg]
Fotoğraf: Blueclue






------------------------
Eylül 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(6).jpg]
Resim: internettten






------------------------
Ekim 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(7).jpg]
Fotoğraf: internettten





------------------------
Kasım 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(8).jpg]
Fotoğraf: internettten





------------------------
Aralık 2008
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(9).jpg]
Resim: wanted film afişlerinden





------------------------
Ocak 2009
[anladim+ki+anlamak+yeymiyor+(10).jpg]
Fotoğraf: internettten

*Ateş ile Pervane: Üç temel tasavvufi aşk modelinden birdir.
Diğer ikisi: Leylâ ile Mecnun ve Gül ile Bülbül'ür.



0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......