! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Evet, sabah Bildirici'ye giderken, yol kenarında bir araba durdu ve içinde bir kadın kapıyı açar açmaz köpek dışarı fırladı ve kadın da ardından sinirli sinirli, elinde tasma aletiyle çıkarak, köpeğe doğru sitemkâr ve öfkeli bir şekilde, önce köpeğin adını söyleyerek, “Boncuk İnanamıyorum Sana...” dedi. Evet, hem de bunu gayet ciddi bir şekilde gerçekleştirdi. Bende bu sahne karşısında, Yaa ben de sana inanamıyorum... dediiim(elbette içimden:).

Sonra yoluma devam ettim. Hayretler içinde alış-verişimi yaptım, eve geldim. Üzerinden bir akşam yemeği, onca boş geçen zaman ve müzik geçmesine rağmen hâlâ aklımdan gitmiş değil. Sen bir insan olarak bu işi nasıl bu denli ciddiye alırsın yahuuu! Madem bu kadar ciddiye alıyorsun bu köpek bakmak ve onunla insanmış gibi konuşmak işini, sor bir bakalım, senle mutlu bir hayat yaşıyor muymuş Boncukçuk?

Bir köpekle konuşulmaz mı? Elbette konuşulur fakat onun anlayabileceği, daha doğrusu hissedebileceği şekliyle konuşulur. Öyle ki sen o köpeğin sahibiysen, senin bir bakışından çakar durumu ve anında düzelti verir vaziyeti. Seni de öyle bir şey söylemeye gerek bırakmaz; ama işte sen o köpeği ancak besleyecek, hastalandığında(ya da sen öyle sandığında) onu veterinere götürecek, onun veterineri hiç sevmediğini bilmeyecek kadar insansın. Garibim Köpek(Boncuk) ne yapsın?

İşte o kadar insanlaştırıyoruz ki hayvanları, insan gibi de tepki vermelerini bekliyoruz. Vermediklerinde de "İnanamıyorum Sana..." diyoruz.

…ve son soru sana,
peki sen köpeğin, senin hakkında nelere inanmadığının, farkında mısın?

Hay Allah...

----------------------

Başlık bir a'nlığına bana "Bir Kadın Köpeğe Miyawww Dedi", dedirti ama ben gene de demedim(:

3 Yorum:

sufi dedi ki... 2 Şubat 2009 09:40  

"İnanmıyorum sana"diyeceğine, "bu sana hiç yakışmadı" deseydi keşke.

√sürüden ayrıLan ideaList Kuzu dedi ki... 6 Şubat 2009 21:48  

garip...

GölGem dedi ki... 13 Şubat 2009 11:49  

Çok güzel bir blog hazırlamışsın. incelemek istediğim o kadar çok konu varki. En son bu yazını okumuştum onun için yorumu buraya yazıyorum.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......