! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Sen bu sessizliği duyamazsın. Sıçrayıp yıldızdan yıldıza, kör bakışlarınla. Esirliğinden kurtulamazsın. Yalnızca aynı olduğunu görmüyorsun, bulutun ıslak olan içini, yağmur...

Gel buraya, yerin dibine gel. Bak gökyüzü nasıl seriyor kendi...

Tüm bu konuştuklarımız, hangi boşluğun kapısı?
Tüm bu seslerin biriktiği yerde, sen bu sessizliği duyamazsın.
Cayır cayır yanıyor bu yazı, sen bu ateşte yanamazsın. Elinle, ince elinle tutmadan...
Aslında sen bu yazıyı okumayacaktın ve burada başladığını...

Ö.S.D.
03 Şubat 2009



..............................................

"Yerin Dibi" şiiri sekiz bölümden oluşmaktadır ve zamanla diğer bölümler de yayınlanacaktır.

2 Yorum:

JoA dedi ki... 3 Şubat 2009 17:21  

aslında hiç yorum yazmamalıydım bu güzelliğe. ama okuduğum andan beri kafamda bir isim dönüp duruyor, nedenini anlayamadım. söylersem kurtulurum diye umuyorum. ELİF ELİF ELİF

SU dedi ki... 9 Ocak 2010 08:32  

Bu şiirle ilk karşılaşmamda aklıma düşenleri defterime düşmüşüm.
03 şubat 2009 saat,12.45
Ses ve sessizlik ile ilgili düşünceler beynimde dolaşırken bir şiirle karşılaşıyorum.İçimdeki seslere cevaben yazılmışcasına heyacanlanıyorum. Şiiri okurken içimden geçenleri yazıyorum:
Ben bu yazıyı okudum.Biriktirdiğim tüm sesleri unutarak yerin dibinden gökyüzüne bakıyorum.
Cayır cayır yanan bu yazıyla yanıyorum.
O ateşi tuttum kalbimin ince yeri ile .
Ben bu sessızliği duyuyorum.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......