! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Yaklaşık bir yıl önce, 2008 Nisan sonlarına doğruydu, bir blogum olsun dedim.. İyi, güzel, insana dayalı ne biliyorsam paylaşmak için... ve çıktım bu çetin yola. Evet, bu blog yolu hayli çetindir çünkü kimseyi incitmeden, paylaştıklarının hakkını vererek, sanal âlemde bir şeyler paylaşmak güçtür, çetindir.

Dilerim sözlerim, olan-olmayan şeklim, yazılarım, çizdiklerim kimseyi üzmemiş ve incitmemiştir. İyi bir şeyler yapmak istedim ve devam etmekteyim...

Açıktan ya da gizli blog okurlarıma, üşenmeyip yorum bırakanlara ve
şiirlerini, müziklerini, filmlerini paylaştığım o güzel, iyi insanlara varlığımca teşekkür ediyor,
daha nice Anladım Ki Anlamak Yetmiyor yıllara...

13 Yorum:

JoA dedi ki... 3 Mayıs 2009 22:39  

biz teşekkür ederiz yaptığınız "iyi şeyler" için. sizi okumak bir zevk. nice yıllara...

samira dedi ki... 3 Mayıs 2009 23:39  

bloguna nice yıllar diliyorumm..bu alemde oldugu sürece bende takipçisi olacagım..ve paylaşımların için de tsk ederim
(derlerki) allah uzun ömür versin.versin işte :)

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 3 Mayıs 2009 23:43  

yakın bir dönemde keşfettiğim, nefis müzik seçimlerinde kaybolduğum, satırlarında çok şey barındıran sahibinin sesi bir blog..uzun yıllar özenli seçimlerini görmeyi diliyorum..

Ömero dedi ki... 4 Mayıs 2009 01:21  

Sevgili JoA, samira ve Zamandan Sızan...KIYMET...
ilginiz, yakınlığınız ve güzel dilekleriniz için teşekkür ediyor, hep birlikte nice senelere diliyorum...
iyilikler,

yonca dedi ki... 4 Mayıs 2009 02:01  

Tebrik ediyor ve kutluyorum

Tibet'in annesi dedi ki... 4 Mayıs 2009 09:48  

yeni takipçilerinden biri olarak yeni yaşını kutluyorum, nice senelere :)

sufi dedi ki... 4 Mayıs 2009 12:27  

Sufi saja ekibi olarak daha nice yıllara sağlık ve kelimelerinle kavuşman dileğimiz. Sevgilerimizle.

coffeé dedi ki... 4 Mayıs 2009 12:42  

üzmek ne kelime, paylaştıklarınız ruhumuza gıda her daim :) mutlu mutlu nice güzel yazılara, yaşlara :)

pisikopati dedi ki... 4 Mayıs 2009 16:18  

iyi seneler ve daha nicelerine:)))

neslihan dedi ki... 4 Mayıs 2009 17:51  

1. yaşınızı kutlarım.daha nice yıllara.sevgiler....

Ömero dedi ki... 4 Mayıs 2009 20:19  

Sevgili yonca, Tibet'in annesi, sufi, coffeé, pisikopati ve neslihan...
yayınlanan her kelime, ses ve görsel adına teşekkür ediyor, tüm kalbimle sevgilerimi yolluyorum...

Maryjade dedi ki... 5 Mayıs 2009 22:56  

nice senelere...

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki... 18 Haziran 2009 15:54  

merhaba huzur dolu bır gun dıleğiyle

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......