! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Elime bir bağlama verdiler, yaşamım değişti.
Erkan Oğur

Sesi, yorumu, icrasıyla ve çalgılara getirdiği yeniliklerle ozan tatlı bir müzisyendir Oğur. Fazlasız ve eksiksiz yorumuyla "Eksiklik Kendi Özümde" parçası...






Sözleri:
Eksiklik Kendi Özümde

Bir nefesçik söyleyeyim
Dinlemezsen neyleyeyim
Aşk deryasın boylayayım
Ummana dalmağa geldim


Aşk harmanında savruldum
Hem elendim hem yuğruldum
Kazana girdim kavruldum
Meydana yenmeğe geldim

Ben Hak'la oldum aşina
Kalmadı gönlümde nesne
Pervaneyim ateşine
Şem'ine yanmağa geldim


Ben Hakk'in ednâ kuluyum
Kem damarlardan biriyim
Ayn-i cem'in bülbülüyüm
Meydana ötmeye geldim


Şah Hatayi'mdir özümde
Hiç hilaf yoktur sözümde
Eksiklik kendi özümde
Dârina durmaya geldim

Şah Hatayi (I. İsmail)

Şah Hatayi: viki
Şah Hatayi: şiirleri

2 Yorum:

pisikopati dedi ki... 20 Mayıs 2009 14:55  

Ben de çok severim Erkan Oğur'u..Ayrım yapmam doğru olur mu bilmiyorum ama Zahid Bizi Tan Eyleme'nin yeri bir başkadır.

Ömero dedi ki... 24 Mayıs 2009 23:27  

Pisikopati merhaba, elbette... Zaten Oğur'un tüm parçaları birer ırmak gibi sanki... Ayrı ayrı aksalar da, aynı yere dökülen cinsten...
Benim için de meselâ "Bir Şuh-i Sitemkâr"dır...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......