! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Latin asıllı bu genç bayan sanatın pek çok dalı ile ilgili ve icracı. Resim, yazı ve tabiî müzik başta olmak üzere daha kim bilir nelerle ilgileniyordur. Hüzne odaklı bir ses yapısı ve yarı melankolik bir dışavurum söz konusu.

Son albümünde blues vurgular da yer alan Lhasa De Sela'nın 3 albümü bulunmakta. Albümlerden derlediğim müzikler sizlerle.
Sitesi: lhasadesela.com




1998 La Llorona ------ 2004 The Living Road --------- 2009 Lhasa



Love Came Here parçası çok sevilesi...


Albümleri Edinin: amazon










-------------------
Videolar:

Small Song



La confession (Konser)






8 Yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 30 Mayıs 2009 09:46  

Ömer yine, yeniden nefis bir derleme olmuş..Son günlerimin favorisi oldu...Teşekkürlerrrr

bezis dedi ki... 1 Haziran 2009 23:20  

Bende bir tek ben dinliyorum zannediyordum Lhasa'yı... Kuzene vermistim, bak dinle bu grubu diye...
İlk albümlerini pek severim kendilerinin... El Pajaro'ya da ayri biterim..

maydanoz dedi ki... 5 Haziran 2009 08:33  

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

ay kopuğu(köpüğü) dedi ki... 18 Haziran 2009 02:54  

nerelerdesin ama sen ya?

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 23 Haziran 2009 08:32  

Sıkı müzikler hazırlıyor olmalısın yoksa buralarda olurdun diye düşünüyorum..

нєѕρєяυѕ dedi ki... 16 Temmuz 2009 16:35  

Aradıgın siteyi yazdıgın 3-5 yorumu hatırlayarak bulmak, ardından bu sevilesi parçayla karşılanmak iyi oldu.
Biraz buralardayım işte. Müzik kulagı çöpe gitmiş birine biraz yol gösterecek gibi.
Gizem B.

Ömero dedi ki... 18 Temmuz 2009 19:57  

Buralardaydım fakat iş hazırlıkları tatil sürecinde baya bir vaktimi aldı. Başımı bile kaldıramadım desem yeridir...

-Kıymet-
Yorumun için teşekkürler ve tahminlerin boş çıkmayacak... birkaç liste hazırlıyorum evet:)
bunlardan birini size ve "ay kopuğu(köpüğü)"ne hediye edeceğim...iyilikler,


-bezis-
böyle düşünmekte haklısın çünkü pek bilinen biri değil çünkü. Dediğin gibi ilk albümün tadı başka...iyilikler,


-maydanoz-
sevgili maydanoz topluluğu bu güzel tepkiniz için çok teşekkürler...


-ay kopuğu(köpüğü)-
merhaba ay(ların) köpüğü, bu iç sesin/seslenişin beni ihya etti... geldim geldim,
uzunca bir iş maratonu bırakmıyordu ensemi, ama şimdi burdayım bolca film, müzik, sözler... kısacası kültüre, sanata dair bol konularla geldim.... Kıymet'te de yazdığım gibi hazırladığım bir müzisyen sizler için gelecek...
iyilikler,


-Gizem-
Gizem yeniden merhaba, unutmadın hiç biliyorum... demin bloguna uğradım ama konulara yorum bırakamıyorum... şablonla ilgili bir problem mi var yoksa ben mi acemileştim :)

нєѕρєяυѕ dedi ki... 19 Temmuz 2009 21:17  

İşte tema sagdan soldan alınınca, işin temelini de bilmeyince, "aşagı katıştırılamayan kayıt"lı yorum kutuları icat edebiliyorum:)) Düzelmiş olması lazım.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......