! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Uzun zamandır böyle bir derleme albüm çalışması düşünüyordum ve nihayet bir araya getirebildim.
Bu çalışma 10 albüm olarak sunulacak ve içeriğinde sözlü düzenlemeler bulunmayan müzikler olacak.

Çalışma, 20. yılını geride bıraktığım, sözünü yitirdiğim seslere ithafen hazırlanmış. 1989-2009 yılları arasında karşılaştığım müzikleri içermekte ve melodiyi esirgemektedir.




Albümdeki Parçalar:

----------------------------
01 Güneşe Yolculuk(Journey to the sun) (OFM) - Yolculuk (2:19) 1999
02 Finding Neverland(OFM) - Dancing With The Bear (2:03) 2004
03 Goran Bregovic - Lullabye (4:06) 1998
04 Rempoutsika - Mia Lampsh Sto Bosporo (3:23) 2003
05 Tuluyhan Uğurlu - Sofya'da Dans(Dance in Sofya) (2:50) 2002
06 Vangelis Christopoulos(SonsuzlukveBirGün Filminden)-Trio And Eternity Theme(2:09)1999
07 ? - Andalucia (13:04) ?
08 Alberto Iglesias - Hassan Theme (2:58) 2007
09 LökBatan Folklore Group(The Music of Azerbaijan)-Orta Mahur(Kamancha Solo)(7:32)2001
10 Ezio Bosso ve Pepo Scherman (Quartetto d'archi) - Dance 2: On Thoughts (5:31) 2003
11 Sözlerini Yitirenler(Özel Parça) (Spacial song of the Words From Lost) (5:13) ?

Toplam Süre: 51,13 dk.
Albüm Kapak Tasarım: Ö.S.D.
- - -
Albümde yer alan müziklerin sahiplerine sonsuz teşekkürler...





3 Yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 17 Mayıs 2009 21:46  

Sık sık Blues serilerini dinliyorum ben..Bu sözerini yitirenleride çok sevdim..Pc de geçirdiğim zamanlarda Fondan ne kadar doyurucu geliyor ritimler..çok ustaca derlenmiş.. teşekkürler Ömer.

hüseyin murat dedi ki... 17 Mayıs 2009 22:20  

Çok beğendim. Tüm emeği geçenlerin ellerine, yüreklerine sağlık. Teşekkürler Ömer Bey.
Sık aralıklarla ziyaret edip dinliyorum.. Kulaklarımı okşayan tat alınası çalışmalar bunlar..

Ömero dedi ki... 20 Mayıs 2009 22:47  

Hüseyin bey ve Kıymet hanım, beğenileriniz çalışmaya değer katmıştır, diğer 9 albümü de beğeniyle dinlemeniz ümüdiyle...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......