! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Müzisyenim.... "

İ.T.Ü Türk Müziği Devlet Konservatuarı mezunuyum. 1988 yılından beri profesyonel olarak müzikle ilgileniyorum.Kanun çalarım... virtüöz değilim tabii... kendime eşlik edebilecek kadar. Bülent Ortaçgil ve Gürol Ağırbaş'ın projelerinde ve kayıtlarında yer aldım. Burhan ve Gökhan Şeşen'le aynı sahneyi paylaşma keyfini yaşadım. Şu anda kendi projem üzerinde çalışmaktayım.... Roman,hikaye ve şiire bayılırım. Müziğe bakış açımın evrensel olduğunu söyleyebilirim ve müzik zevkim de bu yöndedir. Uzun zamandır birlikte müzik yapmaktan keyif aldığım grubumla çeşitli mekanlarda canlı performans sergilemekteyiz.

18/6/2007 tarihinde yazdığı bu yazıdan iki seneyi aşkın bir zaman geçti ve şimdi Birsen Tezer'in Cihan adında bir albümü var. İstanbul'da halen belli yerlerde sahne alan grup arkadaşlarıyla müziğini sürdürmektedir.

Cihan albümünden birkaç parça...


Albümde sözleri ve müziği kendisine ait olan parçalarda var...
Sözlerden dikkatimi çeken ve kendisine ait olan Çal Kapımı parçasından
...............
sonra bir ev boyadım sana
kapısı mavi, zili deniz
içinde yaşasak ikimiz
........


kapıyı maviye zili de denize boyamayı düşünmek, istemek, o evin kapısını denizle süslemek hayli bağlamı zengin bir söz...

aynı parçada
.........
bak burada beyaz ellerin
biraz eksik sarıyorsa belimi
görmemiş der geçerim
şeffaf çizdim ben zaten kendimi
.........

burdaki incelik, Birsen'in ruhuna yönelik ipuçları vermekte...
sözleri, yorumu ve müziği ele alışı ile dinlenilmesi gereken bir müzisyen Birsen...


Çal Kapımı

bayat bir somun ekmeğin
kokusuyla boyuyorum sarıyı
bak bu köşede gözlerin
eksiltiyorum ruhumu her fırçada

çal, çalsana kapımı
ister uykulu, ister uykusuz

bak burada beyaz ellerin
biraz eksik sarıyorsa belimi
görmemiş der geçerim
şeffaf çizdim ben zaten kendimi

çal, çalsana kapımı
ister hüzünlü, ister hüzünsüz

sonra bir ev boyadım sana
kapısı mavi, zili deniz
içinde yaşasak ikimiz
geç bunları demeden şimdi

çal, çalsana kapımı
ister huzurlu, ister huzursuz


Albümdeki Diğer Parçalar:

01 - Ask Bu Değil
02 - Balıkesir
03 - Bilsen
04 - Çal Kapımı
05 - Çığlık Çığlığa
06 - Değirmenler
07 - Di Gel Yanıma
08 - İstanbul
09 - Seher Vakti
10 - Sus Pus




Sitesi: Birsen





5 Yorum:

Zeugma dedi ki... 21 Temmuz 2009 22:38  

Tek kelimeyle mükemmel söylüyor..
Bayıldım..
Rahatlatıcı, yumuşacık bir ses.Yolu açık olsun..
Teşekkürler..

yüksek ökçe dedi ki... 21 Temmuz 2009 23:10  

Çok güzel bir ses..

Ben hep buralardayım, bir ses edeyim dedim sadece:)

Teşekkürler..

Ömero dedi ki... 21 Temmuz 2009 23:55  

Keyifli dinlemeler Zeugma...

---

...ve yüksek ökçe merhabalar
demin blogunuza baktım takip listenizde beni
"müzik dinlediğim yer" olarak tanımlamışsınız bu
bu güzel tanımlamadan ötürü çok teşekkür ederim...
aslında bu mesajı blogunuzda bir yere yazmak istedim fakat öyle konular vardı ki hangi konuya yazacağımı bilemedim... :)

Sizde blogla ilgili bir yorum sayfası açsanız ve bu gibi durumlarda ve diğer konular için yorumlar yapılsa...
yalnızca bir öneri...
tekrar teşekkür ediyor
keyifli dinlemeler diliyorum...
iyilikler,

нєѕρєяuѕ dedi ki... 24 Temmuz 2009 22:48  

HMM, ilk parçanın ortalarında not aldım ismini hemen yanımdaki yapışkana ama.. "Degirmenler"i üstatlarından başka dinledigimde ısınamıyorum o parçaya. Ha bak böyle de güzel diyemedim henüz.
O kadar da güzeldir, özeldir.

Ömero dedi ki... 25 Temmuz 2009 14:07  

Birsen'in diğer söyleyenlere nazaran B.Ortaçgil'i daha fazla soluduğunu da düşünürsek, benzerleri içince yine yenilir yutulur bir tat sunduğunu düşünüyorum ben de...

Elbette dediğin gibi parçayı, parçanın sahibinden dinlemek daha başka bir tattır her zaman...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......