! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
göklerin ve yerin ortasında
başka yerler başka ağaçlar vardır
suyu susuzluktan gelen

sakladım
o ayrı olan göklerin altında
aynı olan gökleri
yerin dibini

sesleri koşarken peşinden
aşkı görmeye, susmaya ayrılmaz vakitleri

sakladım hepsini
değersiz olan ne varsa
paha biçilmez bir sırla
gülüşünle mühürleyip bakışımı
tarifi mümkün güzelliğini
yerin dibini

içleri azalırken bekleyişin
tarifi zor gidişlerin, dönüşlerin, sözlerin
izahı yangınlar sarar
o bitmeyen zamanlar


Ö.S.D.
12 Mart 2009




..............................................

"yerin dibi" şiiri sekiz bölümden oluşmaktadır ve zamanla diğer bölümler de yayınlanacaktır.

2 Yorum:

NoEngel dedi ki... 26 Temmuz 2009 20:25  

Çok beğendim.Paylaşım için teşekkürler.

Ömero dedi ki... 26 Temmuz 2009 22:30  

İlginiz için ben teşekkür ederim...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......