! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Erkek yorumculardan dinlemeye alıştığımız bu iç sızlatan Kerkük türküsünü bir de Münevver hanımdan dinleyin.

Türküde benzetmeli olarak bir yangından, ateşten söz eder ve derki:
Mine boylum kalbime ateş düştü
içinde yâr da yandı
Gözlerim ağam su serptım ateş sönsün
serptığım su da yandı...
vayylele leleleee...



Sözleri:

Baba bugün dağlar yeşil boyandı
Kim yattı kim uyandı
Kalbime ateş düştü
İçinde yâr da yandı
Su serptim ateş sönsün
Serptiğim su da yandı

Aman aman...
Aman aman...
Digel otur o güzel boyuna
Ben de ölüm

Baba bugün dağlar başı dolu kar
Benzim sarı hulkum dar
Her gelen benzim sorar
Bilmez kalbimde ne var


Kaynak: Abdulvahit Kuzecioglu
Yöre: Kerkük

1 Yorum:

İ.x.İ.r dedi ki... 17 Ağustos 2009 12:16  

Türküler..

Çok beğendim.Teşekkürler:)

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......