! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Filmi klasik bir aksiyon olarak düşünüp izlemeyi sonraya bıraktığım bir filmdi ama izleyince neden daha önce izlemedim diye hayıflandım. Film, zaman ayırıp izlene bilir boyutta. Özellikle kamera çekim tekniğinin hareketli oluşu, sizi kişilerin arkasından izliyor, takip ediyor bir havaya sokuyor. Kaynak (2006), Bir Rüya İçin Ağıt (2000), Pi (1998) gibi filmlerden tanıdığımız Darren Aronofsky yönetmiş.

Müziklerine gelince ister-istemez görüntüler kadar sert müzikler seçilmiş ve gayet iyi müzikler. Ben içlerinden ikisini seçtim, dinlemenizi tavsiye ederim.




Albümdeki Parçalar:
1 Quiet Riot - Bang Your Head (Metal Health)
2 Cinderella - Dont Know What You Got
3 Birdman & Lil Wayne - Stuntin LIke My Daddy
4 Firehouse - Dont Walk Away 4:32
5 Rhino Bucket - Soundtrack To A War: Welcome To Hell
6 Solomon - Blowin Up
7 Dead Family - Mirror
8 Ratt - Round & Round
9 Slaughter - Dangerous
10 Ratt - Im Insane
11 Accept - Balls To The Walls
12 Scorpions - Animal Magnetism

Albümü edinin: amazon


2 Yorum:

JoA dedi ki... 19 Ağustos 2009 00:45  

müziklerde springsteen'i de unutmamak lazım. streets of philadelphia tadında geldi bana.

bir de buram buram yalnızlık-hayal-hayal kırıklığı kokan bir film (bence).

Ömero dedi ki... 19 Ağustos 2009 02:05  

Springsteen de fena değildir. Ama ben rock diyince Queen diyorum, başka da bir şey demiyorum :)

Bu film müziklerinde de "12 Scorpions - Animal Magnetism" parçasının bir başka tadı var,,, artık bir daha hareket etmiyecek gibi bir his uyandırıyor bende...

...ve evet dediğine katılıyorum, buram buram, ameliyatlı kalbinden ziyade yalnız olan o kalple o ringe tekrar çıkışı... işte tam da o anda 12 numaralı parça yetişiyor imdada...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......