! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Will Smith'in nerdeyse tüm filmlerin izledim diyebilirim. Hepsinde de o sıra dışı mimik yoğunluğu var nerdeyse. Bu mimikler Devlet Düşmanı (1998), Bagger Vance Efsanesi (2000), Ali (2001), Umudunu Kaybetme (2006), Ben Efsaneyim (2007) ve Yedi Yaşam (2008) daha çok ortaya çıkarken, özellikle Ben Efsaneyim ve Yedi Yaşam'da durum ifadeleri kusursuz düzeyde. Basit olan konular Smith'in yüzüyle sofistike bir hâl alıyor. Umudunu Kaybetme de yine izlenebilir kıvamdadır.

Yedi Yaşam'ın diğerlerinden bariz ayrıldığı noktalar ise, konusu, kurgusu, zor karşılaştırmalar yapması ve daha çok insana dayalı olmasında yatıyor ve tabiî Will Smith.

İşlenişiyle filmin içine girmemek ve müdahale etmemek elde değil.

Fragmanı:


İzleyiciyi avucuna alan bir gizem ve şaşırtıcı bir aşk öyküsü sunan Seven Pounds/Yedi Yaşam hayat ve ölüm, pişmanlık ve bağışlama, yabancılar ve dostluk, aşk ve kefaret üzerine kışkırtıcı sorular soruyor ve insanların kaderlerini şaşırtıcı biçimde birbirine bağlayan şeyleri takip ediyor.

........................

Hiçbiri, Ben’in kefaret planını uygulamak için her birini teker teker seçtiğinden haberdar değildir. Ama hayat dolu bir kalp hastası olan Emily Rosa (Rosario Dawson), Ben’in olanaksız sandığı bir şey yaparak planın gidişatını değiştirir: Yakınlaştığı Ben’in dünyaya bakışını altüst eder. Beyazperde


Afişleri












2008




0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......