! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
sesin geldi peşimden
yaklaştıkça yara aldı
sesin yarasına
sessiz merhemler sürdüm

tarihte benzerleri de oldu
ateşe rengini veren
dilini konuşmayı öğrenen
bir olmadan iki söyleyeni gördüm
düştü hepsi
elini gizleyemedi hiç kimse
bir başkasının elinde

adını çağıran gözleri
seni saran soğukları gördüm
sözün kâğıda geçmeden önceki hâlini

şifresinden utandığında zaman
zaman geçiyor dedik
elini yüzünü değişen kimseler gibi

bir çiçeğin kokusuna şimdi
dünya nasıl duruyorsa boşlukta
sesini örtüp yazıyla
bir de adını
iz verip yarana
düştüm


Ö.S.D.
25 Temmuz 2009

2 Yorum:

нєѕρєяuѕ dedi ki... 25 Ağustos 2009 23:46  

bir de bu işte. Çöktüm bunu okurken.. Çok farklı ve birbirine uzak yerlere gitti aklım. Hatta yorum yapamayınca çökmek gibi bişiler yazdım sayfama. Epey karıştırmıstı beni.

Ömero dedi ki... 26 Ağustos 2009 00:30  

O sözler ki çakıyor işte bizi böyle yerlere, yerin diplerine...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......