! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
hiçbiri bilmedi burayı
görmeyi daha henüz görmediler
vakîtleri bölüşüp, kemirdiler

şimdi yüzünü arıyorum
karanlıkta ayna arar gibi
nerde bir yangın çıksa
hemen oraya koşuyorum

küllerinden heykeller, evler yapıyorum
benzemiyor hiçbiri

seni anlatmayı bi bilsem
çözülecek her şey
göz göze geldiğimiz zaman
çözülecek
göklerde kurduğumuz salıncaklar
çözülecek

dursa bir a'n zaman
adını açan çiçeklerden
ve renklerden bir resim yapsam
göklerde yazılı şiiri
dursa bir a'n zaman
okusam

çağırır
derken yer yarılır
dursa bir a'n zaman

anlatabilsem
tenime sarılı yarayı nasıl gizlediğimi
belki de bu yüzdendir
çağırması yerin dibi

çıkarıyorum üzerimde ne varsa
atıyorum durmayan zamanı
kemirgenlere
yerin dibine doğru
düşmeye başlıyorum


Ö.S.D.
Ağustos 2009


...

"Yerin Dibi" şiiri sekiz bölümden oluşmaktadır ve zamanla diğer bölümler de yayınlanacaktır.

5 Yorum:

İ.x.İ.r dedi ki... 25 Ağustos 2009 15:41  

Yerin dibine kadar gidip geri dönmek var mıdır peki üstad?

Ömero dedi ki... 25 Ağustos 2009 16:23  

merhaba İ.x.İ.r,
elbet de... her şey başladığı yere döner...
fakat bu şiir sürecinde bu dönüş nasıl olur onu son bölümde(8.) göreceğiz...
iyilikler,

Adsız dedi ki... 25 Ağustos 2009 19:56  

"devamını oku" butonun çok boktan dostum

Ömero dedi ki... 25 Ağustos 2009 21:04  

Adsız'ın yorumunu silmiyorum ve bir eleştiriden çok, bilinçsizce yaklaştığının bir kanıtı olarak tutuyorum... Çünkü mesaj yazdığı yerin hemen üstünde ne diyor:

" Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız... "

Muhabbet Çiçeğim dedi ki... 3 Eylül 2009 08:41  

Çok güzeldiii. En kısa zamanda diğer bölümlerinide okumak isterim bu şiirin. Yüreğine sağlık.

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......