! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
adı başka
hisler kalır geriye
gözünün rengi değişir
zaman değiştikçe

bakışmalar biter
geriye yalnız biri kalır
görüntüler değişir
sen değiştikçe

sesler kalır geriye
susmalar eşiğinde
geriye bir tek a'n kalır
hâtıralar değiştikçe


S.Bilen
Ö.S.Davutoğlu
2 Eylül 2009



14 Yorum:

İ.x.İ.r dedi ki... 5 Eylül 2009 16:05  

Hatıralar geride kalınca?

sufi dedi ki... 5 Eylül 2009 18:06  

Yaşananlar geride kalınca, hatıralar dolu dizgin koşar menzile.Sevgilerimle.

Dalgaları Aşmak dedi ki... 5 Eylül 2009 22:48  

sitem yok ömrümden geçenlere...

SU dedi ki... 5 Eylül 2009 22:54  

bir anda geçti
hatıralar kalbimde
kalbim
o anda kaldı

sevgiler

Ömero dedi ki... 6 Eylül 2009 02:26  

Tüm yorumlar için, duygu ve şiir ortağım adına da teşekkürler,
iyilikler,

Kara Kalem dedi ki... 7 Eylül 2009 12:04  

Sevgili arkadaşım sayfamdaki 33 0kul 3003 öğrenci kampanyasının logosunu sayfanıza taşıyarak sizinde desteğinizi rica ediyorum.

Saygılarımla

Ahmet

İ.x.İ.r dedi ki... 10 Eylül 2009 19:09  

mim yazar mısın bimiyorum Ömero ama sizi ödüle layık gördüm =)

ödülünüz var bende buyrun benim blogda :)

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 8 Ekim 2009 18:34  

Ömer Eylül den Ekime yazısı istiyorum müzikleride.

mehmet dedi ki... 12 Ekim 2009 02:59  

nerelerdesin omer ,
arayı sogutma :)

SU dedi ki... 12 Ekim 2009 21:48  

Bitsin artık bu hasretlik ,yetsin artık bu ayrılık.

Ömero dedi ki... 12 Ekim 2009 22:23  

İ.x.İ.r,
Yorum için teşekkürler ve de blog ödülü için, velâkin mim yazmıyorum. Yine de bu kıymetli ödülün için mimden öte duygularla selamlar yolluyorum ve geri dönüşüne çok sevimdiğimi belirtmek istiyorum.

sufi,
İşte hatıralar hatıra olmadan koşşa insan o duygular, yaşananlar peşinde... ama,

Dalgaları Aşmak,
elbette gidene eyvallah, kalmak isteyene de sitem duymak hak meselesi sanırım... :)

SU,
yorumun için teşekkürler, yakında buralarda olurum, inşallah yani...

Kara Kalem,
sayfanıza baktım ama dediğim gibi o proje ben bakasıya kadar bitti sanırım...

Zamandan Sızan...KIYMET,
Pek yakında o bölgeden, o mevsimden de geçeriz umarım. Tabi yine şarkıları, türküleri, ve sessizliğiyle yine...

mehmet,
Az daha, gelicem ben de el mahkûm uzak kaldım...


Tüm yorumlar ve beklemeler için teşekkürler,
sevgili dostlar, takip etmem gereken iş hayatı, yetişilemeyen, bitmeyen dünya işleri, ve nevi uğraş, y.lisans derken geri kalıyorum... ama biraz daha zaman gerekli, Yakındır ama yine buralarda olamak, olmak için...
iyilikler,

İ.x.İ.r dedi ki... 13 Ekim 2009 23:23  

Sevgiler benden Ömero,her daim huzurla kalmanız dileğiyle.

Onuncu Köyün Adamı dedi ki... 17 Ekim 2009 17:33  

Birde seni yoruyor üzüyorsa..geriye kötü anılar kalıyor..

İ.x.İ.r dedi ki... 21 Ekim 2009 21:21  

Özletiyorsunuz kendinizi Ömero=/

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......