! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
İki filmin de kendi dili ve yaklaşımı var. Öncesindeki Zeynep'in Sekiz Günü'ne nazaran çok daha başarılı olmuşlar diyebilirim. Bir seri şeklinde olan filmler mantık ve yaklaşım olarak birbirini destekler durumda. Her üç filmde de kişisel hayat sorgulamaları ve bir haftaya sığan olay betimlemeleri var... Zeynep'i saymazsak, Ali'nin ve Dilberin Sekiz Günleri daha başarılı. Bunlara ilave olarak müzikler de sonrasında dinlenebilir durumda...
Ali'yi ve Dilber'i izleyin ve müziklerini de dinleyin.


Ali'nin filmi
Dilber'in filmi


İki filminde müziklerini birleştirip bir albümde toplamışlar ve güzel bir sentez çıkmış ortaya... Ben en çok Uzakta parçasını beğendim. Gerçi Topal Damat da güzel...


Albümdeki Parçalar:
1. Topal Damat
2. Ey Dilber
3. Cemal'in Aklı
4. Ayrılık Bir Daha
5. Balatta Bir Gece
6. Beklemek
7. Bir Nefes
8. Cemal'in Kalbi
9. Cemal'in Ruhu
10. Dinlenen Bir Nefes
11. Gece
12. Uzakta


Topal Damat, Dilberin Sekiz Günü'nde var ve oyunculuğun hakkıyla yerine getirildiği su götürmez...

Cemal Şan'ın diğer filmleri için tıklayın.
Ali'nin sitesi: site
Albümü edinin: idefix




2 Yorum:

kIrmIzILI dedi ki... 8 Kasım 2009 23:46  

ben zeynep'in 8 gününü izledim birkaç hafta önce ve gerçekten hiç beğenmedim bu yüzden ali ve dilberin 8er günlerini hiç merak etmiyorum :)

Ömero dedi ki... 10 Kasım 2009 23:05  

Bence izlemelisin kırmızılı, ben de ilkin senin gibi düşünüyordum ama izledikten sonra deydiğini gördüm...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......