! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Hollandalı yönetmen Michael Dudok de Wit'in sekiz dakikalık kısa animasyon filmi 'Baba ve Kızı', 2000'de en iyi kısa film oscarı'nı kazanmasıyla ilgi odağı olur ve tanınmaya başlanır.

Melankolik bir havası olan filmde Baba-Kız ilişkisinde çizginin de tadı katılarak gerçek ile hayâlin ilişkilendirilmesi ön plâna çıkıyor.



Yönetmen: Michael Dudok de Wit
Canlandırma: Michael Dudok de Wit , Arjan Wilschut
Senaryo: Michael Dudok de Wit
Kurgu: Spider Eye Ltd.
Görüntü: Michael Dudok de Wit
Müzik: Normand Roger , Denis Chartrand
Yapım: Ciné Té Filmproductie BV (Amsterdam) , Cloudrunnner Ltd. England
Dağıtım: Netherlands Institute for Animation Film , P.O. Box 9358 5000 HJ Tilburg The Netherlands Tel: +31 13 535 4555 Fax: +31 13 580 0057 E-Mail: niaf@niaf.nl
Ödüller: En İyi Kısa Canlandırma Film Oscar – Büyük Ödül , Alves Costa Ödülü Espinho – Birincilik Ödülü , Halk Ödülü Ottawa – Büyük Ödül , Basın Ödülü Cinanima – Büyük Ödül Hiroshima – Atom Film Ödülü Clermont-Ferrand

4 Yorum:

sufi dedi ki... 18 Kasım 2009 16:17  

Boğazıma birşeyler düğümlendi.9 yıl önce uğurladığım sevgili babamın çaldığı akordionun sesini belleğimin en derininde sevgiyle muhafaza ettiğimi sanıyordum. Play-a bastığım anda kulağıma gelen o sesle babamın hayali canlanıp sanki oturuverdi karşıma. Beni bu kadar duygulandırdığınız için Hollandalı yönetmene ve sana teşekkür ederim.Sevgilerimle.

Ömero dedi ki... 18 Kasım 2009 19:34  

Ben de yaklaşık on sekiz yıl önce...
ama işte tarihler, süreler bazı anları hiç eksiltmiyor, eskitmiyor... Bana Tunay Bozyiğit'in bir sözünü hatırlattı bu dediği.
"...kısa yaşadıklarımda uzun öldüm."

Bu duygu paylaşımın için ben teşekkür ederim sufi.
iyilikler,

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 23 Kasım 2009 10:18  

Ömer,
Bugunlerimde yaşadığım duruma öyle iyi geldiki izninle blogumda paylaşıyorum..

Ömero dedi ki... 23 Kasım 2009 10:30  

Elbette Kıymet hanım, lâfı bile olmaz...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......