! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bu bölümde bilindik ya da bilinmedik ince ince işlenmiş,
Söyleyenin nefesi gizlenmiş, anlamış ama yetmemiş imge bağlamları var.
Okuyup rahatsız olmanızı diliyorum.
----------------------

Ümidini kaybetmiş olanın,
başka kaybedecek şeyi yoktur.
Bolse


*


Başkalarının hatalarından öğren,
kendi hatalarından öğrenemeyecek kadar kısa bir ömrün var.
Anonim


*


Bir dua karşılık bulduğunda,
ona mucize diyorlar.
Bobby filminden diyalog


*


Unutamam, ama bağışlayabilirim.
Mandela


*


Bir insan acı çekiyorsa onun için
yapabileceğiniz pek bir şey yoktur.
The Road to Guantanamo


*


Ey şair bana yağmurdan bahsetme, yağdır.
Victor Hugo


*


Türkiyenin ilk yerli otomobilini yapacağız.
Üstelik büyük bir avantajımız var.
Kimse bize inanmıyor.
Devrim Arabaları


*

Öğretmeni: En azından Kahire`nin ortasından geçen nehri biliyor musun?
Vitus: Hayır. Hiçbir fikrim yok ama sizin için haritaya bakabilirim.
Öğretmeni: Teşekkürler ama ben o nehrin ismini biliyorum.
Vitus: Demek ki öğretmenler her zaman öğrencilerinden daha çok şey bilir.
Öğretmeni: Evet, genelde böyle olur.
Vitus: Bu durumda Buhar Makinasını kimin icat ettiğini de biliyorsunuzdur.
Öğretmeni: Tabi ki biliyorum. Mucidi James Watt`dır.
Vitus: Peki niye Buhar Makinasını öğretmeni icat etmemiş?
Vitus filminden diyalog


*


Kendi içindeki boşluğu doldurmadan,
neden soruyorsun bu köyün boşluğunu?
Öldür Beni filminden diyalog


*


Karşımızda bir adam var,
ve bu adamın bu kadının onu sevdiğini
şiirsel bir şekilde anlatabilmesi için
yere çakılması gerekiyor. Bu kadar basit.
Yani, basit denebilir.
---
Vakit burada bile akıp gidiyor.
Allegro filminden diyalog



*


Aldığımız her nefes bizi sürekli etkisi altında olduğumuz ölüme doğru çeker... Nihai olarak zafer ölümün olacaktır, çünkü doğumla birlikte ölüm zaten bizim kaderimiz olmuştur ve avını yutmadan önce onunla yalnızca kısa bir süre için oynar. Bununla birlikte, hayatımıza olabildiğince uzun bir süre için büyük bir ilgi ve özenle devam ederiz, tıpkı sonunda patlayacağından emin olsak da, olabildiğince uzun ve büyük bir sabun köpüğü üflememiz gibi.
Arthur Schopenhauer



*


Sen yalan içinde yaşıyorsun, ben hakikatte iddiası, bir insanın ötekine söyleyebileceği en acımasız sözdür.
Lev Tolstoy



*


Ölüm bir istatistik ve devlet işi oldu mu, dünya işleri artık iyi gitmiyor demektir.
Albert Camus



*


Fare: Öff, dedi. Dünya da günden güne daraliyor. İlkin bir genişti ki, korktum, koştum ileri, uzakta sağlı sollu duvarları görür görmez dünyalar benim oldu. Ama bu uzun duvarlar da öyle çabuk birbirlerine doğru ilerliyorlar ki, en son odadayım işte; orada, köşede de kapan duruyor, gitgide kısılacağım kapana.
Kedi: Sen de öyleyse yönünü değiştir, dedi ve kedi fareyi yedi.
Franz Kafka



( Sözlerin sahiplerine dair linkleri genellikle vermeğe çalıştım. İsimlerine tıkladığınız da kişinin genel bilgilerinin olduğu bir sayfaya yönlendirileceksiniz...)

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......