! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Yakaladığı dalga araları, müthiş görüntülerin kalıcı olmasını sağlıyor. Su, dalga gibi gelip geçici (hareketli) anlar Clark Little'ın elinde donup kalıyor fakat her an devam edecekmiş gibi de duruyor (: Kendisinin en sevdiği kare ilk fotoğrafmış fakat ben 10. fotoğrafı da pek beğendim.







1


2


3


4


5


6


7


8


9


10

Diğer fotoğrafları.

6 Yorum:

İ.x.İ.r dedi ki... 29 Kasım 2009 18:48  

'Yetenek'.
Tek kelimeyle bu söylenir sanırım.
İnsana mutluluk verir bunlara bakmak,başarabilen adına özellikle..:))
dipnot;En çok sekizi beğendim bende..(:
Teşekkürler..

Dalgaları Aşmak dedi ki... 29 Kasım 2009 21:09  

müthiş fotoğraflar
bana en çok beş numara hitap etti :)

HURDACI dedi ki... 29 Kasım 2009 21:12  

Harika.. Hepsi çok iyi ama favorim 6 ve 8 :)

suskun güvercin dedi ki... 30 Kasım 2009 00:35  

tüm anlar çok hoş...:)
10 numara suyun dansı gibi :)

Scarlet dedi ki... 30 Kasım 2009 13:41  

Hepsi birbirinden güzel bayıldım resmen:)

..lal.. dedi ki... 1 Aralık 2009 22:22  

Hepsi de süper gerçekten.. :)

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......