! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
ışığını geri veriyorum
bu derin yolculuk bitti
geriye birkaç sesten iz
ve yankısı sen olmayan sessizlik

oysa daha dün gibiydi dün
bengökleri gezmeye çıkmıştım
ve bir daha geri dönmedim

düştüm
göğü olmayan yerlere
hiçbir şeye değmeden

tanıdılar beni
sessiz senfoniler şefi
beni sessizliğimden tanıdılar
ateşböceklerine dans etmeyi öğreten sessizliğim
işte sen bu sessizliği duyamazsın
neden düştüm sanıyorsun
o yanmadığın ateşleri ben çıkardım

ama artık merak etme
hepsi yukarıda kaldı, gökyüzünde
başladığı yerde

denizin dibindeki adalar gibi
ben bile bilemezdim böyle olacağını
yerin dibini kâğıt üstü bulacağımı
ben bile bilemezdim
seni buraya
sen diye yazacağımı

şimdi sen dibi olmayan yerlerde
beni arıyorsun
yokum hiçbirinde
sen de ateşböcekleri gibi
beni sessizliğimden tanımalısın
yok çünkü başka iz
geriye, gökten bir boşluğun
salıncakta sallanması kaldı

işte
geldim
buradayım
ne bir ses
ne de bir görüntü
düşüncesi bile yok
çoğu gökyüzünde kaldı
bir kısmı da yeryüzü
kaldı
hepsi geride kaldı
yer yarıldı
işte geldim
durmadı hiçbir zaman
a'n bile olmadı

aslında sen bu yazıyı okumayacaktın
ve burada bittiğini

Ö.S.D.
Ağustos 2009

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......