! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Umut filmi sanatsal kaygısı olmayan bir film, ithaf filmi. Başlıktaki çaresizliği insanla genellemek de mümkün. Filmin içinde geçtiğinden ve o bölümü hayli etkilediğinden, öyle yazmak istedim. İzleyip izlememe konusunda kararsızdım ama iyi ki de izledim. Fena halde üzdü beni, bu sebeple de iyi ki izlemişim diye düşündüm.

Filmde verilmesi gereken kararların çıkmazda olan insanın kurgusal ama yalın bir hikâyesi yer alıyor. Müzikleri filmin içeriğine dair tüyolar veriyor öyle ki diğer odadan annem sesleniyor: "Bu ne acıklı bi filimdir" diye ben de o etkilenmesin diye Yooo diye cevap veriyorum. Annem: Sanki müziği öyle geliyor da..). Sonrasında kulaklığı takıyorum.

Yönetmenin diğer tüm filmleri komedi türünde olmasına karşın kurguyu iyi vermiş diyebilirim.
Ayrıntılı bilgi: beyazperde


.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......