! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bu bölümde bilindik ya da bilinmedik ince ince işlenmiş,
Söyleyenin nefesi gizlenmiş, anlamış ama yetmemiş imge bağlamları var.
Okuyup rahatsız olmanızı diliyorum.
----------------------


Beni anlamalısın. Çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.
Oğuz Atay

*

hatırladıkça çığlıklar atarım
bu yüzden insanlar benden kıçıyorlar
...
gitme Hesen kal, korkiyam
hep kapıdan bir anda
birileri içeri girip beni ölderecegler saniyam
...
ben ölürsem
bana da mektup yaz

Havar filminden diyalog

*

Görelilik kuramım başarıyla kanıtlanırsa
Almanya benim bir Alman olduğumu iddia edecek,
Fransa ise dünya vatandaşı olduğumu açıklayacaktır.
Kuramım gerçek dışı çıktığında ise,
Fransa bir Alman olduğumu söyleyecek,
Almanya ise bir Yahudi olduğumu açıklayacaktır.
Albert Einstein - Fransız Felsefe Cemiyeti'ne konferansından 6 Nisan 1922

*

Ya tüm çırpınmalarını aşan daha büyük bir anlamı vardır bu dünyanın
ya da bu çırpınmalardan başka hiçbir şey gerçek değildir.
Albert Camus

*

Politikacıların içerisindeki halk ruhu,
hırsızların ve sokak serserilerinin sahip olduğu
halk ruhundan fazla değildir.
Politikacıların amacı, her zaman kendi özel avantajlarını artırmak
ve bunun için ellerindeki çok büyük güçleri kullanmaktır.
Henry Louis Mencken

*

Dün sabaha karşı kendimle konuştum.
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum.
Yokuşun başında bir düşman vardı.
Onu vurmaya gittim ve kendimle vuruştum.
Özdemir Asaf

*

Küçük bir çocukken annem bana şöyle demişti,
eğer asker olursan general olacaksın,
rahip olursan Papalığa yükseleceksin;
ama ben ressam oldum ve Picasso olarak kaldım.
Pablo Picasso

*

Bir şey olsa aramızda
Bir nefes bir hüzün gibi
Hayalimde tadı olsa
Kavuşurken bulsalar bizi
Nazan Öncel

*

İnsanın alışamıyacağı acı yoktur.
Gabrielle D'Annunzio

*

Güzel Kadınlar görünmezdir.
Elegy filminden diyalog

*

Eğer gideceğin yolu seçmen gerekirse, en zorunu seç.
Himalaya filminden diyalog



( Sözlerin sahiplerine dair linkleri genellikle vermeğe çalıştım. İsimlerine tıkladığınız da kişinin genel bilgilerinin olduğu bir sayfaya yönlendirileceksiniz...)

3 Yorum:

SU dedi ki... 7 Ocak 2010 00:22  

Didikleyerek okuduğum bölümlerden''Kelimeler Neyi Gizler ? Cümleler Neyi Çağırır?''.Zaten didiklemeye ilkin başlıktan başlıyorsunz,İnce ince işlenmiş,söyleyenin nefesini gizlemiş,anlayıp da yetmeyen imge bağlamlarına.Okudukça Ömer'in gizlenen nefesini,eklenen cümlelerle bu bölümü ince ince dokuyuşunu hissediyorsunuz.
Yüreğine sağlık.

SU dedi ki... 7 Ocak 2010 00:34  

Kelimeler Neyi Susar?Ben de neyi gizler olmuş.Bu dil sürçmesinden dolayı başlıktan özür diliyorum.

Ömero dedi ki... 7 Ocak 2010 01:57  

İlk yoruma cevaben: Teşekkürler SU... Teveccüh buyurmuşsunuz. O ince'lmelere yürek daha ne kadar dayanır bilemiyorum. Birinin kalınlaştırması gerek arada.

İkinci yoruma cevaben: Kelimeler neyi gizler de olmuş aslında... güzel bir sürçme olmuş, dilinize sağlık. Zaten Kelimeler boşuna susmuyor, gizlemek için niyetli hepsi...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......