! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Polyushka Polye, Rus bestekâr Lev Konstantinovich Knipper(1898-1974) tarafından yapılmış halk şarkısıdır. Parçanın adı, Benim Vadim anlamına gelir. Bu müthiş parça, sayısız sanatçı tarafından yorumlanmış, ülkemizde de Efkan Şeşen, Ahmet Koç gibi yorumcular tarafından da icra edilmeye çalışılmış-tır ama pek olmamıştır. Kızıl Ordu dışında bir de Fairuz Milva ve Andre Rieu önderliğindeki orkestradan dinlendiğinde ancak parçanın ne demek istendiği anlaşılır, gerisi hikâyedir.

Başlığa gelince, parçanın notalarına baktığımda(sanki çok notadan anlıyorum da öyle diyorum, kulağım iyidir ama... ayırabilir pek çok sesi, neyse demem o ki:) on parmağı ancak geçiyordur parçadaki nota sayısı. En az malzemeyle en güzel bestelerden biri yapılmıştır. Yavaş, dingin, derinden dörtnala koşan bir at ve giderek yaklaşan Benim Vadim...
Keyifli dinlemeler,


Fairuz Milva - Polyushka Polye



Andre Rieu - Poliushko Polie

Andre Rieu'nun önderliğinde parçayı dinlerken, işte insan bu yüzden müziği buldu diye hissediyorum.




Kızıl Ordu Korosu'ndan Polyushko Polye


Besteyi Knipper 1934'te yapmıştır. 4. senfonisindeki Poem of the Komsomol Fighters bölümüdür ve bu bölüme yine aynı yıl Viktor Gusev söz yazarak, halk türküsü kıvamına ulaştırmıştır.Ö.S.D.

.

4 Yorum:

alizafersapci dedi ki... 30 Ocak 2010 08:40  

Bu sabah tümünü tekrar dinledim, haklısınız. Çok iyiler. Teşekkürler.

Adsız dedi ki... 20 Şubat 2010 00:28  

merhaba.ben "mountain win" parçasının peşine düşmüşken buldum bu sayfayı.parçanın sözleri(anlamı)ve sanatcı hakkında biraz bilgiaradığım. bildiğim kelimeler mamer- mountain win- egain kelimeleri. site içi arama için google yönlendirmenizi de yaptım ama bulamadım. bu aramayı "site içi" yapacak bir cisim yok mu buralarda?

Ömero dedi ki... 20 Şubat 2010 14:14  

Aradığın parça sitede mevcut değil ama sanırım bu http://beemp3.com/download.php?file=346848&song=The+Mountains+Win+Again linkteki parçayı arıyorsun...

Adsız dedi ki... 30 Aralık 2014 18:00  

Güzel çalışma

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......