! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

insan bazen ölür
bazen de bi daha ölür
bitmez ölmeleri insanın
bu sebeple elini uzatır
yetişemeyeceğini bildiği hâlde




güneş de bir müddet ay olur
ışığın erdemidir bu
yolculuk eder bir müddet
insan gözünde durur




insan insana bir şey yapıyor
ve sen anlamıyorsun
bu, acıya tasma takıp yanında gezdirmektir


.....................
Sözler, Ömer Saylık Davutoğlu'na aittir.

.

4 Yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 8 Şubat 2010 23:47  

Bu her ayın gelişini işte bu yüzden seviyorum..Heyecan verici tema fotoğrafların birbirinden keyifli film replikleri-sözleri yepyeni müzikler..Çok kıymetli bir blogcusun Ömer..

Ömero dedi ki... 9 Şubat 2010 20:49  

Merhaba Kıymet hanım,
Teveccüh buyurmuşsunuz yine,,,
bir iyiliğin hissi kadar iz bıraksa kâfi.

arada bir size bakıyorum, fakat bir şeylere içerlemiş, üzülmüşsünüz... Üzmüşler sizi, yoksa gülüşler kadar şen yapınız bu kadar suskun kalmazdı. (yanılıyor olabilirim, sezgilerimle yanıt verdiğim için kusura bakmayın)
gülüşünüz olsun,

Berra'nın Çöplüğü dedi ki... 1 Mart 2010 19:54  

çok etkilendim şiirden tam hüznü atmışken üzerimden.. acı gerçeklerle burun buruna hissettim kendimi..boşver diyip bilinç altına ittiğim imkanzılıklar ve acı gerçekler ..

harika muhteşem bir blogunuz var burayı buldugumdan beri içinden çıkamadım.. büyülü sanki insanı içine çekiyo .. tebrik ediyorum..

Ömero dedi ki... 2 Mart 2010 01:32  

Merhaba Berra,
ilgi ve alâkanız için çok teşekkürler,
şiirle ilgili benzetmeniz için de ayrıca teşekkürler...
iyilikler,

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......