! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
20 Nis 2010

Kırk - Ali Ayçil

Neval'e

Diyelim ki yazdan kalma bir günde
Diyelim ki yaşım kırk
Nabzım
Uzak bir akraba gibi bana yatıya gelmiş
Otel defterlerine işlenirken yalnızlık.

Diyelim ki yazdan kalma bir günde
Diyelim ki yaşım kırk
El kadar bir sabahla dünyadan taşınırken
Susmak da bir şivedir
Güzel ayrılık

Ali Ayçil

..........................

Şivenin anahtarıdır susmak ve Ali bey bunu en yalın hâliyle imgelemiş.

.

2 Yorum:

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki... 20 Nisan 2010 18:31  

Ömer sayende ne çok eserle,sözle,filmle yazarlarla tanışıyorum.. Al bak biri daha!! henüz ilk satırında haziran 17 de bloga yazılacak tek şiir dedim, okuma bittiğinde ise yerimde kalakaldım.. Kendime 40'ıma girdiğim gün armağanım olacak bu şiir.. Az kaldı ne var ki şurda Hazirana..

Ömero dedi ki... 20 Nisan 2010 19:05  

Çok mutlu oldum (kırk yaşına değil tabi:) şiirin denk gelmiş olmasına. Şiirin sahibi de kırkını yeni devirmiş bir şair; pek ortalıkta olmayan çoklar'dan.

Şiir, sualsiz sizindir. Varsa bile, doğum gününden daha güzel cevap mı olur(: Gerçi daha var ama ben şimdiden hediyemi vermek istiyorum, gülüşünüz olsun...

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......