! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
bu damar tıkanıklığını açmamız lazım değil mi
bu dargınlığı bu hiç iz bırakmamış çağrıyı
bu çığlık çığlık batan çalıları göğsümüzün
üzüntümüzün kilogram cinsinden ağırlığı
sağlığı yerinde değilse alıp gelelim sevgilimizin

kendime hiç alışamadım akşama kadar idare ettim
akşama kadar teselli verdim verilmesi gereken çiçeklere
örneğin güllere biraz daha kırmızı olun dedim
papatyalara güldüm iyice öksürdüm karanfillere de

bu damar tıkanıklığını açmamız lazım kardeşim
kırgınlığı daha fazla kısaltıp germeden ve gerilemeden
seyirtip geldim ben nerede geldim ben nerede bir insan / görmüşsem

nerede taze bir heyecan ben orada hemen bitmişim
yepyeni bir anne kalbime verilmeden

vergili olmak bizden bilseniz bu nasıl iyi bitki
hiç eskimiyor sevgi çünkü insan eskimez ki...

Cafer Keklikçi

.

1 Yorum:

kemal dedi ki... 14 Mayıs 2010 22:01  

sayfanız çok güzel işlenmiş

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......