! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Bu bölümde bilindik ya da bilinmedik ince ince işlenmiş,
Söyleyenin nefesi gizlenmiş, anlamış ama yetmemiş imge bağlamları var.
Okuyup rahatsız olmanızı diliyorum.
----------------------

uçakları nedeyim
gökkuşağı gönder bana
senin olsun süngülerin
gül dikeni yeter bana
.........
silahları nedeyim
benim sevgim mavzer bana
suya attığım çiçekler
bir gün olur döner bana
Ülkü Tamer

*

İdamdan sonra evime, onu görmeye gidebilirim...
A Very Long Engagement (Kayıp Nişanlı) filminden diyalog

Bu sözler, birinci dünya savaşı sırasında yaşadıklarından dolayı aklını yitiren, onu bekleyen nişanlısına kavuşmak ve savaş çıkmazından kurtulmak için elini bilerek yaralayan fakat durumun anlaşılması üzerine idama mahkûm edilen bir Fransız askerinin sözleridir. Karardan sonra ve yaşadıklarından sonra deliye dönen asker, ölümü(idamı) bir son gibi değil de herhangi bir olay gibi algılayışından dolayı, idamdan sonra evime, onu görmeye gidebilirim... diyebiliyor.

*

En büyük düşmanın,
en son bakacağın yere saklanacaktır.
Jul Sezar M.Ö 75

*

Daha zeki olmanın tek yolu,
daha zeki bir rakiple oynamaktır.
Satrancın Temelleri 1883

*

- Yav kardaş, benim içim böyle bi acayip.
- Neden aceba? Bon Servan Bey... Âşık olmayasınız sakın?
- Yok kardaş ondan değil. Onu orda öyle bıraktık ya...
Sonsuz filminden diyalog

*

65 yaşına gelmiş
20 tane kedisi olan ve
kendini mutlu zanneden bir kadın olacağım
Romantik Komedi filminden diyalog

*

Çünki ben, gözleri olmayan ben
Nereye gittiğimi bilmem ki
Mehmet Taner (Derviş şiirinden)


( Sözlerin sahiplerine dair linkleri genellikle vermeğe çalıştım. İsimlerine tıkladığınız da kişinin genel bilgilerinin olduğu bir sayfaya yönlendirileceksiniz...)

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......