! Anladım ki anlamak yetmiyor

her şey aynıdır, yalnızca biz farklı görürüz

-.---Yazılar e-postana gelsin ↓

e-postanızı yazın:


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Ben ki futbolla ne ilgilenirim ne de takım tutarım; ama 2002'deki dünya kupasında, Türkiye'nin yarı finale çıkmasını ve oradan dünya üçüncüsü olmasını ve dün geceki İspanya-Hollanda arasında gecen final maçını kaçırmadım. Ayrı bir içsellikle izlemek istedim, öyle izledim. Dün gece de en az 2002'deki Türkiye coşkusuyla maçın her dakikasını izlediğimi itiraf etmelim.


Sanki kazanan İspanya değil, benim kurduğum bir takımdı ve sevimcim o ölçüde üst düzeydeydi. Hele Almanya'yla yaptı maçta yüreğim ağzımdaydı desem yeridir. İspanyanın yanılmıyorsam 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası'ndan sonra 1944'ten bu yana gördüğü ilk önemli başarısıydı bu. İspanyaya olan sempatim sanırım bir Halkçı Millet olmasından ve özellikle ikinci dünya savaşı sırasında yaşadığı iç savaşın millete çektirdiği sıkıntılarından kaynaklanıyor. Bu sevinci hak eden bir millet ve takımdı İspanya. Yarı finalde Almanya'yı ve sonrasında da finalde Hollanda'yı mağlup etmesi ayrıca önem arz etti benim için. Almanların medyum ahtapotu da işte buraya kadar, dedirtti, fos çıktı yani :) Çok yaşa sen ey İspanya...

.

0 Yorum:

Konuyla ilgili düşüncelerinizi ekleyin↓

― Lütfen konuya yönelik yorum yapınız.
― Blog'a yönelik yorumlarınızı " Blog Yorumları " sayfasına bırakınız...
― Google Hesabı olmayanlar Yorumlama Biçiminden Adı / URL'yi veya ANONİM seçerek yorum yapabilir...

Son yorumlar

! Anladım Ki Anlamak Yetmiyor diyenler...

Yazıları

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :



... paylaşmak istedikleriniz varsa ...


Site içeriğine (M) ve konulara uygun olduğunu düşündüğünüz haberleri, görselleri, yazıları.. e-posta yoluyla bilgilerini yollayın paylaşalım.

.
..... Her şeyi değil, şeyleri paylaşan site ......